Gå til innhold

Takk til Microplex for god service


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært på jakt etter temp sensorer til min digital doc 5 da de gamle har gått i stykker. Jeg sendte en mail til Microplex hvor jeg spurte om de hadde dem inne (det hadde de ikke fikk jeg som svar). Da gikk jeg inn på MacPower sitt forum og etterlyste hvor jeg kunne få tak i dem. Ble tolket som en importør (noe jeg ikke er) men fikk raskt beskjed om hvem som var den Nordiske leverandøren. Sendte en mail til dem, fikk raskt svar og beskjed om at de skulle bestilles og at jeg skulle få beskjed om når de var kommet inn (det var det siste jeg hørte fra ham). Sendte nå for noen dager siden en mail til Microplex igjen og spurte om de hadde fått dem inn. Det hadde de, og de hadde til og med sendt meg en mail om det :oops: (trolig tolket som junk i en av mine daglige inspeksjoner i mailboksen). Så jeg spurte om pris. fikk til svar i dag formiddag at de kunne bli sendt med på neste bestilling. Det var jo ve og bra tenkte nå jeg men jeg venter med å bestille noe en stund fremover da jeg venter på AquaComputer produktene de får inn. Så jeg spurte hva de skulle ha for bare sensorene og fikk nå beskjed om at de blir sendt i dag! :google:

 

Jeg er svært positivt overrasket over denne etter min mening svært gode kundebehandlingen. Og beklager tidligere utspill om disse sensorene. (tidligere post).

 

Jeg har også fått svar på alle mine spørsmål om diverse andre produkter svært raskt. Håper de fortsetter på denne måten og at andre holder samme nivå eller jobber for å nå det samme nivået.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke skriv for mye skryt her. Enkelte kan bli provoserte av reklame. Legg heller til en kommentar i webshopguiden, eller i deres eget forum.

Dessuten besøker Hans Petter Faale dette forumet av og til, og vi vil ikke at han skal bli kjepphøy... :wink:

 

Edit: Det beste med Microplex er at de legger ved godteri!

Lenke til kommentar

Er klar over det, venter egetlig bare på at en eller annen "finner ut" at jeg jobber der eller noe slikt.

 

Dette var et forsøk på å gi en god tilbakemelding, samt å gjøre de som leste forrige innlegget om temp sensorer løst, klar over at jeg faktisk også bar endel av skylda for at det ikke ble løst.

 

Men som sagt jeg HÅPER de fortsetter slik de gjorde i denne sammenhengen. For da kan en faktisk handle trygt. Dette har ikke gått enkelt for seg, men jeg har fått tilbakemeldinger underveis (noen av dem har jeg rota vekk selv :oops: ). Men problemet ble til slutt løst, samt at andre som har samme problem kan vite at de kan ta kontakt med dem om dette.

Lenke til kommentar

reknar med at det blant anna vert hinta til meg når dere klager over "onkel politi"-virksomheten som vi vistnok har bedrevet... kanskje vi kan ta diskusjonen med ein gang?

 

når ein _ny_ brukar legg inn ein post om kor fantastisk ein _ny_ webshop er, då ringer det nokon bjeller i bakhodet mitt... når denne brukaren fortsatt har _1_ innlegg etter 17 dagar (Fantômas) 40 dagar (slime) så stemmer vel kanskje mistankane våre om _reklame_? :evil:

i agicom-saken var det dessutan ein del "merkelige" endringar på webshopen midt på natten, samtidig med diskusjonen i forumet....

 

men denne posten er starta av ein brukar med 250 innlegg, det er ein kjent webshop i overklokkingsmiljøet, og posten er ikkje så "rosenrød" som andre innlegg har vært... dessutan har eg lest ein del av innleggene til "Wixe" før, viss ikkje hadde eg gjort det no...

 

dette temaet er til for _postitive_ og negative tilbakemeldingar om webshopar, eventuellt andre erfaringar om ein webshop... så det er berre å skryte... :p

(men "storebror" ser deg... :wink: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...