troutmaster Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Heisan. Er det noen som vet om det er mulig å surfe på nett med mobiltelefon ved hjelp av en blåtann forbindelse til en pc som er koblet opp til internett? Finnes det programmer som kan gjøre dette mulig. Tenker da på programmer som kan omforme tastetrykk på mobilen til kommandoer som kan brukes slik at man kan surfe på nettet via blåtann. Hvis dette er en umulighet, hadde det vært flott om noen kunne forklare hvorfor dette ikke vil kunne fungere. Takker for alle svar, også de som måtte fortelle meg hvor langt ut på jorde jeg er, ja sågar er jeg kanskje på feil jorde også . (jeg har en k800i) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Dette er bl. a. tatt opp i ofte stilte spørsmål generell info, samt et par mye lengre og grundigere tråder om emnet. Det finnes linker til disse trådene fra nevnte tråd. Forøvrig tror jeg ikke dette er mulig på Sony Ericsson, desverre. Endret 17. august 2007 av cyclo Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som kan signe GNUBOX til meg? sida til symbiansigned.com er nede Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dette er bl. a. tatt opp i ofte stilte spørsmål generell info, samt et par mye lengre og grundigere tråder om emnet. Det finnes linker til disse trådene fra nevnte tråd. what he said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg