morra Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei, jeg ser på HP.com at det man må ha et modellnummer til Compaq Armada M700 for å finne deler til denne... Noen som vet noe om hvor på/i PCen man kan finne dette? Jeg fant ingen nummer som kunne ligne på de som står i den listen... Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Var just på jakt etter det samme og fant det jeg ville, men til en Omnibook. Noe forskjell er det nok mht. hvor nummeret befinner seg. Under denne maskina er det en liten lapp med 2 rekker strekkoder. På lappen under den øverste strekkoden: HP Serial Number (S) TWxxxxxxxx. Under nederste strekkode: (1P)F2184KT og etter mellomrom blir serienr. gjentatt. Modellnr. på denne er F2184KT. Ditt modellnr. ser ut til å være ett eller annet fra 124898-002 til 470022-040 (noen modeller har bokstavkombinasjoner etter bindestrek, i stedet for 3 sifre) PartSurfer treff Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Takk for svar Jeg fant ut at det står et modellnummer på batteriet også, som var en av delene jeg skulle bytte ut. Den andre delen, CMOS-batteriet, ser ut til å være likt på alle Armada M700-modellene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå