monirha Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vi skal bygge hus nå, ville gjerne hatt en sånn imsdal/olden eller eden vanndunk. Sånn som holder vannet kaldt. Hvor kan jeg få tak i det? Koster det mye? Når blir de fullt på? Har en familiebedrift og som skulle hatt en.. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er flere kontorbedrifter som selger og leier ut slike automater. Jeg har kjøpt en selv for ca 3 år siden. Den lager kaldt og glovarmt vann. Dunken kjøpte jeg på en butikk på lund i kristiansand hvor det selger tilbehør til kontorer og bedrifter.. Eden.. tilbyr til bedrifter.. Hvis du ikke har så stort forbruk, anbefaler jeg å kjøpe en.. Jeg tror panten på dunken var 100 kr.. Og vannet koster ca 50-125 kr pr dunk (ca 18-19 liter) Lenke til kommentar
o0 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 fins det kjøleskap med vann-kjølingsgreie? personlig har jeg bare mugger med vann i kjøleskapet men har evig stort kjøleskap... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 fins det kjøleskap med vann-kjølingsgreie? personlig har jeg bare mugger med vann i kjøleskapet men har evig stort kjøleskap... 9312372[/snapback] Ja, det fås på de fleste større kjeder.. Men de er som regel bredere. Lenke til kommentar
ford4fun Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Expert har også enkle kjøle/fryseskap med vann eller is også.. Samme bredde som vanlig skap.. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 aqua-service fikser dunk til deg. Lenke til kommentar
Kveru Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Se på nettsidene til Drikkevannbutikken.no de har en liten sak som heter T-6. Koplet rett på vannettet, og så renses det og kjøles ned. Ser vesentlig lekrere ut enn vanndunkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå