DJ_Dark Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Alle hadde på seg merkelige klær (Eller var det meg). Slike type hettegensre og bukser ned under rompa. Mange på skolen var slike typisk lue og caps. Så de så sikkert rimelig rart på meg som satt der i skjorte og vest. Jaja, vi er forskjellige. 9323348[/snapback] Her nede hadde du ikke vært den eneste! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Alle hadde på seg merkelige klær (Eller var det meg). Slike type hettegensre og bukser ned under rompa. Mange på skolen var slike typisk lue og caps. Så de så sikkert rimelig rart på meg som satt der i skjorte og vest. Jaja, vi er forskjellige. Er vel strengt tatt ikke akkurat "merkelige" klær, da dette er ekstremt vanlig over store deler av landet sør for tromsø. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tråd kan stenges PGA masse inlegg som ikke holder seg til topicen og tull og tøys. 9325799[/snapback] Er jo ikke tull og tøys da, det handler om å passe inn. Klesplagg har veldig mye å si faktisk. Hvis du kommer på OHG iført lær og pigger samtidig som du hører på darkthrone så skal jeg love deg at du ikke passer så jævlig godt inn. 9325889[/snapback] Det var vel ikke en topic om det å passe inn? Men om råd og tips til første skoledag med tanke på få et godt intrykk hos jentene..! 9326152[/snapback] Så har noen her noen tips og triks på hva jeg burde gjøre i start fasen, vil jo gjøre et godt intrykk på de nye jentene og sånn? OG SÅNN. Passer man inn i klassen så imponerer man jentene mer enn hvis man ikke passer inn. Dermed, hvis du kommer på skolen iført goth klær og alle ser rart på deg, så tviler jeg på at du passer inn / imponerer jentene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hah, første skoledag gikk kjempe bra. Fikk mange nye venniner Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hah, første skoledag gikk kjempe bra. Fikk mange nye venniner 9329947[/snapback] Kos;D fikk jeg også så lurer jeg på om jeg skal bytte skole, så ny første skoledag p meg kanskje!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hah, første skoledag gikk kjempe bra. Fikk mange nye venniner 9329947[/snapback] Kos;D fikk jeg også så lurer jeg på om jeg skal bytte skole, så ny første skoledag p meg kanskje!! 9330145[/snapback] Smart da, da får du enda flere venniner Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tips: Ikke vis frykt for nye mennesker ;D hah, lek tøffere en du er, funker alltid Prøv å sosialiser =) funket fnt for meg igår Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 De jeg kom i klasse med, (ca. 14 stk), måtte innrømme at de var wow-ere alle sammen, men de fleste sa at de spilte det fordi vennegjengen gjorde det.. Og siden alle var wow-ere vart jeg tatt som en jeg også, jeg som aldri har sett noen spille engang.. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Be om å bytte klasse da Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Be om å bytte klasse da 9340019[/snapback] hmm vet ikke om det er så enkelt.. elenergi var på første, kom ikke lengre enn til første venteplass der, på andre var jeg på 3dje plass, men kom inn på tredjevalget, IKT.. Sikkert ledig på vg1 men gidder ikke begynne der igjen.. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nei.. det skjønner jeg.. men du slår jo ann på fester da!! kjøpe pils til fjortisa Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nei.. det skjønner jeg.. men du slår jo ann på fester da!! kjøpe pils til fjortisa 9340493[/snapback] Etter den 13 juli ja.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Vær mer sosial enn vanlig, uten å være fjollete. Da legger de merke til deg, uten å få et negativt inntrykk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå