Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til første skoledag på Vidregående

Gjest Slettet+9871324

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871324

Vel, da er det første skoledag på mandagen. Jeg skal da begynne på idrett 30 min unna der jeg bor, så det betyr at det er bare 2 fra gamleklassen som også skal begynne der..

Så har noen her noen tips og triks på hva jeg burde gjøre i start fasen, vil jo gjøre et godt intrykk på de nye jentene og sånn? :)

Jenter, kom med innspill her :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vil vel helst gjøre et godt inntrykk på jentene du ikke kom i klasse med. Å drive og rote med noen du skal se hver dag i tre år fremover er ikke den beste ideen.

9305545[/snapback]

Haha, minner meg på en kompis som rota med 2 jenter i klassen vår. Han har det ikke så greit på hverdagene han :!:

Lenke til kommentar

Vær litt mer frampå i starten enn du vanligvis er, senere kan du "gå tilbake" til den vanlige stilen, for da har folk allerede lagt merke til deg, og vil med større sannsynlighet snakke mer med deg.

Funka som faen for meg :D

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Det er bedre å være rolig (ikke stille, men rolig). Du må heller ikke overdrive med snakkingen, men heller konsentrere deg på at det du sier har en mening, og ikke bare snakke for å snakke. Men du må for all del være sosial, og åpen for å prate med de nye i klassen din. Og sist, men ikke minst: Ikke prøv å være en annen enn den du er. Det går som regel galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...