Gjest Slettet+9871324 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vel, da er det første skoledag på mandagen. Jeg skal da begynne på idrett 30 min unna der jeg bor, så det betyr at det er bare 2 fra gamleklassen som også skal begynne der.. Så har noen her noen tips og triks på hva jeg burde gjøre i start fasen, vil jo gjøre et godt intrykk på de nye jentene og sånn? Jenter, kom med innspill her Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Stikk deg ut litt fra de andre guttene. Hjelper alltid på et godt førsteinntrykk. Si noe morsomt høyt, eller vær litt ''kjekkas'' ^^ Lenke til kommentar
Eilif Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du vil vel helst gjøre et godt inntrykk på jentene du ikke kom i klasse med. Å drive og rote med noen du skal se hver dag i tre år fremover er ikke den beste ideen. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du vil vel helst gjøre et godt inntrykk på jentene du ikke kom i klasse med. Å drive og rote med noen du skal se hver dag i tre år fremover er ikke den beste ideen. 9305545[/snapback] Haha, minner meg på en kompis som rota med 2 jenter i klassen vår. Han har det ikke så greit på hverdagene han :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Vær litt mer frampå i starten enn du vanligvis er, senere kan du "gå tilbake" til den vanlige stilen, for da har folk allerede lagt merke til deg, og vil med større sannsynlighet snakke mer med deg. Funka som faen for meg Endret 17. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Stikk deg ut litt:) snakk mye, men snakk varsomt.. og husk nå har du sjanse til å sosialisere med helt nye folk. Hvis du hang med nerder på den gamle skolen så er dette sjansen til å henge med nye folk. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvis du tilfeldigvis står ved siden av ei av jentene i klassen, så start gjerne en samtale med henne. Da har du allerede klart å etablere litt kontakt med medelever. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hver sosial fra første dag! Vis at du er av den sosiale typen (uten å overdrive), så vil du bli ganske fort godt likt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ikke vær for kjekkas, da kan det fort bli "herregud, han tror han er noe". Smil og vær glad, hjelpsom og innled samtaler med de rundt deg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har tenkt å kle meg skikkelig horete. Prøve å vise masse hud. Så skal jeg gå i badeshortsen min. Så har jeg tenkt å markere meg skikkelig ved å fise på læreren. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har tenkt å kle meg skikkelig horete. Prøve å vise masse hud. Så skal jeg gå i badeshortsen min. Så har jeg tenkt å markere meg skikkelig ved å fise på læreren. 9311490[/snapback] Du lever i din egen lille verden av ironi du sant? Du kommer jo aldri med noe konstruktivt! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nei, ikke i denne delen av forumet. Den er så ødelagt uansett Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hvordan "starter" man bare ein samtale med helt ukjente? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg ville bare ha holdt meg rolig og ikke kjekka meg.. Da kan må gå rolig fram, og de fleste jentene ville legge mest merke til deg.. På en positiv måte.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hvordan "starter" man bare ein samtale med helt ukjente? 9311562[/snapback] Mange mennesker begynner med Ordet Hei. Etter dette har du mange valg du kan f.eks spørre om hvorfor denne personen ville begynne på denne skolen. Eller du kan tilogmed spørre om hvordan de har det. Skremmende sant? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ta på deg hettegenser, sett deg bakerst i hjørnet med laptop, hette og hodetelefoner, vent på at andre skal ta kontakt med deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er enig med Stine. Jeg ville vært rolig,høffelig og oppmerksom mot jentene. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 vær deg selv du (ha og den kom fra meg?) Neida.. Si no morrsomt og vær litt frempå og ikke minst sosial. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nei, ikke i denne delen av forumet. Den er så ødelagt uansett 9311538[/snapback] Funny lil' thing, eh? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er bedre å være rolig (ikke stille, men rolig). Du må heller ikke overdrive med snakkingen, men heller konsentrere deg på at det du sier har en mening, og ikke bare snakke for å snakke. Men du må for all del være sosial, og åpen for å prate med de nye i klassen din. Og sist, men ikke minst: Ikke prøv å være en annen enn den du er. Det går som regel galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå