Makky Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har reinstallert win etter et hovedkort bytte. Men får ikke igang software-raidet i XP igjen. Har et software-raid 5. Volumet har status: Ikke godkjent Høyreklikker jeg på volumet, er eneste valg "slett volum" Høyreklikker jeg på diskene, kan jeg velge "reaktiver disk", men dette hjelper ikke. Legger ved et bilde av diskbehandling. Hva må jeg gjøre for å få aktiver raidet igjen? Bruker et promise 4 porters sata-kort (uten raid). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hvis du har nyinstallert XP, har du da "hacket" det igjen slik at det godtar RAID5? Du måtte jo fikse litt for å få det til første gangen.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 hvis du har nyinstallert XP, har du da "hacket" det igjen slik at det godtar RAID5? Du måtte jo fikse litt for å få det til første gangen.. 9305323[/snapback] LOL, gikk litt visst litt fort i svingene ja Takker for påminnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå