Godrick Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg skal bygge meg en ny pc nå og jeg vet ikke det helle tat hva slaks deller jeg skal skjøpe. Kan noen hjelpe meg noen forslag? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ta utgangspunkt i anbefalingene til hw. Under er linken til anbefaling på en spillmaskin. I anbefalingene finner du også mulighet til å søke på pris fra webshopper. Finnes flere "typer" maskiner i anbefalingslisten Når du begynner å nærme deg et oppsett poster du på nytt og ber om kommntarer til valgte komponenter. http://www.hardware.no/anbefalinger/helmas...ller/index.html Lykke til! Yoda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hva skal pc'en brukes til? Og hvor mye har du tenkt til å bruke. Tror det er spm som man må ha svar på før man kan gi hjelp. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Omg så tragisk post :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Omg så tragisk post :o Hvorfor sier du det? Ingen grunn til slike kommentarer Gå til OT og si fra deg slike kommentarere. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Omg så tragisk post :o Hvorfor sier du det? Ingen grunn til slike kommentarer Gå til OT og si fra deg slike kommentarere. hehe, jeg skjønner du misforsto....jeg mente tråden, ikke posten Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Et annet tips er å søke på forumet etter poster der folk spør om anbefalinger av hardware. Du vil finne masse poster, men ulike forslag og mer eller mindre gode diskusjoner rund hva som gir mest for pengene, og hva en har behov for til ulikt bruk... Spesielt i den kategorien du har postet dette, bør du finne mange bra tips. Lykke til Alt vel i NØ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå