Degeim Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg er på jakt etter et nytt headset, og har funnet følgende kandidater: Trust USB Headset HS-4100 Speed-Link SL-8794 Koss SB40 Beyerdynamic DT 290 Jeg er ute etter headset med følgende: God mikrofon God lyd (til musikk (bass) og spilling) Helst volumkontroll, vurderer derfor å fjerne Beyerdynamicen fra listen min. Skal ikke være ubehagelig å ha på hodet Bør tåle littegranne, men jeg er generelt forsiktig med dem. Er det noen som har prøvd ett eller flere av headsettene i listen min og vil komme med erfaringer? På forhand takk, Degeim Endret 17. august 2007 av Degeim Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ville sagt SB45 av dem som er der, men har et annet headset som jeg synes er bedre, god bass, god mic, volumkontroll og fine øreklokker. Icemat Siberia Lykke til med å plukke ut et nytt headset, men anbefaler Siberia på sterkeste. SB45 er lett for å knekke. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Takk, men SB45 er der vel strengt tatt ikke Mente du SB40? Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Takk, men SB45 er der vel strengt tatt ikke Mente du SB40? 9306552[/snapback] Jeg mente egentlig 40, men Koss SB45 funker også bra, er bare at de tåler lite. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå