Beyma Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg er da en nybakt xbox eier.. Jeg la inn alt mulig.. Men så ser jeg at jeg har fått en child account.. Jeg fyller 18 om ti dager, men alikevel irriterende.. Nå funker ikke messenger ol.. Går det ann å fikse det eller må jeg vente?? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En child account er umulig å fjerne, selv etter fylte 18, slik jeg forstår det. Du må da altså lage en ny konto etter at du er 18, eller registrere deg som 18 når du lager en ny konto. (Stopp meg hvis jeg tar feil, men dette er da hva jeg har hørt.) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 En child account er umulig å fjerne, selv etter fylte 18, slik jeg forstår det.Du må da altså lage en ny konto etter at du er 18, eller registrere deg som 18 når du lager en ny konto. (Stopp meg hvis jeg tar feil, men dette er da hva jeg har hørt.) 9305048[/snapback] Ahh Selv om jeg har fylt 18, så vil det ikke gå bort..? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg er da en nybakt xbox eier.. Jeg la inn alt mulig.. Men så ser jeg at jeg har fått en child account.. Jeg fyller 18 om ti dager, men alikevel irriterende.. Nå funker ikke messenger ol.. Går det ann å fikse det eller må jeg vente?? 9305022[/snapback] du må nok vente.. selv om du blir 18 snart må du vente til høst-patch eller noe, har hørt at de skal fixe det i den patchen Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 det spørs også hvor gammel du er på mailen du registrerer deg med Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 det spørs også hvor gammel du er på mailen du registrerer deg med 9305075[/snapback] Eh.. Jeg har bursdag den 28 august.. altså 10 dager til.. har det noe å si? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 tydligvis 9305155[/snapback] Så når jeg blir atten så vil det forsvinne? Lyst å bruke den windows live messenger funksjonen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 tror nok ikke det det var en annen her for en stund siden som fylte 18 men han fikk heller ikke connecta seg til msn pga child acc Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Leste en eller annen plass at en kunne ringe support vedr. dette og forklare problemet. Husker ikke hvor jeg leste det, men det hadde visst funka. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Ahh.. Damn you microsoft..! Får vel ringe support.. :S Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Fikk endra fødselsdatoen på hotmailen min.. Skal sjekke om det funker.. Funka ikke >) Endret 17. august 2007 av crimar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En child account er umulig å fjerne, selv etter fylte 18, slik jeg forstår det.Du må da altså lage en ny konto etter at du er 18, eller registrere deg som 18 når du lager en ny konto. Correcto! Og for å klarne opp så skriver jeg dette -Registrerte du deg på en mail som sto som under 18 idet du registrerte den så vil profilen din bli merket som "Child Account. -Child Account merket blir ikke borte, selv etter fylte 18 år. -Det er heller ingen annen måte å fjerne merket på, bortsett fra og lage en ny profil på en annen mail som er oppført som over 18. -Microsoft har sagt at de skulle se om de kunne inkludere en slags fiks for dette i den kommende høstoppdateringen. -Bytte fødselsdato på den registrerte mailen fungerer, som du sikkert har funnet ut, ikke. Mitt tips: Vent til høstoppdateringen kommer, og se da. Hvis det ikke da har blitt ordnet så drit i det. Det er tross alt bare en liten ting som skjer, og det er at det blir lagt til hvilket spill du spiller for øyeblikket bak nicket ditt på MSN. Hvis det er viktig for deg klarer du sikkert og skrive det på Dataen før du setter deg ned å spiller. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har samme problem selv. Blir 18 på mandag, men ser jo ut til at det ikke vil funke da heller nei. Får vente til høst-oppdateringen å se jeg og.. -pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå