Kimannjer Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Her er et bilde jeg tok av min lillebror i Hunderfossen i sommer.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tatt med mitt Fujifilm Finepix S 5600.. Endret 17. august 2007 av øl Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hmmm, beklager men dette blir "slakt" fra meg. Blast og kjedelig lys, rotete bakgrunn, hodet kuttet, og særdeles lite spennende motiv for meg som ikke kjenner gutten. Sikkert et greit "familiealbum-bilde". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 God ide - men mye å jobbe med. Jeg synes at bildet noenlunde skarpt over det hele. Det er en fordel og en ulempe - man spør seg om hva som er det viktige i dette bildet. Du burde fått med hele hodet til guttungen - her passer det ikke med skalpering. Jeg likte plassering av ham ellers. Beina til de i bakgrunnen forstyrrer. Mye, faktisk. Jeg tror bildet hadde vært bedre hvis bakgrunnen hadde vært ute av fokus. Tom Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du har iallefall klart å fange gutten i en situasjon, altså ikke oppstilt. Synd med hodet, og føttene i bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå