Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trendimport, noe erfaring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

skal du ha bilde av min sykkel? :) Eller skal du ha nett bilder?, bare send meg en post her på hw forumet, så kan du adde meg på msn, så kan jeg sende bilder av min scooter til deg :) Kan gå ut å knipse bilde nå, beklager men min sykkel er litt skitten atm :p

Endret av l_man
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Er du smart holder du deg langt borte fra dette firmaet. Er at av de meste useriøse firmaene som er på markedet.

Produktene de selger er rett og slett av så dårlig kvalitet at å kjøpe noe der er det samme som å kaste pengene i peisen. Jeg har erfaring fra dette firmaet og vet hva jeg snakker om.

Se denne videoen om trendimport der tv2 hjelper deg var på besøk.

http://www.youtube.com/watch?v=kxQd5M-vNMY

Se filmen hos Youtube

Endret av kentrygve
Lenke til kommentar
Noe erfaring derfra? Har litt lyst på http://www.trendimport.no/motor.asp?conten...view.asp?cid=46

Men er denne dårlig? noe erfaring med den?

bare det at det står made in china sier vel nok?

Har en sykkel fra trendimport, deler er egentlig ingen problem, www.kinamotor.no

Tms Z2 er det jeg har, og den går som ei klokke, har kjørt 32mil nå, ikke ett eneste feilpekk. Deler er ingen problem få tak i!

haha, hele 32 mil, fyfaen, da er det kvalitet når du kan kjøre over hele 32 mil uten feil, da er da kvalitet as

ikke noen vits og komme med erfaringer om en sykkel du har hatt i 2 dager

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Første mopeden min var av typen TMS Offroad 08, prisen er fristende, men du får ikke mye glede til overs for den.

Selve motoren er stabil og aldri noe feil med (basert på en honda motor). Men generelt kvalitet's sett så er det bare søppel, finnes veeeeldig lite med trim til disse syklene.

Har nå en Rieju RR Sport 06, (spanskt merke med AM6 motor), og er 90000 ganger mer fornøyd. Mye lettere å kjøpe deler til også, da AM6 er den mest brukte moped-motoren på markedet.

Når du har et ca budsjett på 10000 kr, så anbefaler jeg deg å kikke litt på finn etter Derbi, Rieju, Motorhispania eller aprilia. Dette er kvalitetsmerker du ikke kommer til å angre på at du kjøper.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...