Thorbjørn_lien Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noe erfaring derfra? Har litt lyst på http://www.trendimport.no/motor.asp?conten...view.asp?cid=46 Men er denne dårlig? noe erfaring med den? Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Tror baredu skal styre unna de greiene der! det er for ditt eget beste! finn deg heller en fint brukt moped!! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ville aldri kjøpt meg noe slikt. Kjøp deg heller en brukt moped av ett kjent merke. Sikkret ikke den beste kvaliteten og ett helvete å få tak i deler til sykkelen. Kjøp deg heller en brukt Derbi, Rieju, Motorhispania etc. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Merker som er importert er det vanskelig å få tak i deler etc. til, av den enkle grunn at det ikke finnes noen autoriserte verksteder for dem. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har en sykkel fra trendimport, deler er egentlig ingen problem, www.kinamotor.no Tms Z2 er det jeg har, og den går som ei klokke, har kjørt 32mil nå, ikke ett eneste feilpekk. Deler er ingen problem få tak i! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har du bilde av sykkelen I_man? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) skal du ha bilde av min sykkel? Eller skal du ha nett bilder?, bare send meg en post her på hw forumet, så kan du adde meg på msn, så kan jeg sende bilder av min scooter til deg Kan gå ut å knipse bilde nå, beklager men min sykkel er litt skitten atm Endret 26. september 2007 av l_man Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kan du ikke poste bilde av sykkelen din her? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Her er noen bilder Beklager at den er så skitten :!: :!: Endret 26. september 2007 av l_man Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er dette bra greier eller ? Ser på denne : http://www.trendimport.no/motor.asp?conten...view.asp?cid=46 Den som heter Supermotard TMS 200cc og ligger under høsttilbud. Noen som kan tenke seg hvor mye denne vil komme på med alle ut/avgifter ? Andre som har erfaringer med trendimport ? Endret 26. november 2007 av kenny28 Lenke til kommentar
kentrygve Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Er du smart holder du deg langt borte fra dette firmaet. Er at av de meste useriøse firmaene som er på markedet. Produktene de selger er rett og slett av så dårlig kvalitet at å kjøpe noe der er det samme som å kaste pengene i peisen. Jeg har erfaring fra dette firmaet og vet hva jeg snakker om. Se denne videoen om trendimport der tv2 hjelper deg var på besøk. http://www.youtube.com/watch?v=kxQd5M-vNMY Se filmen hos Youtube Endret 30. desember 2009 av kentrygve Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noe erfaring derfra? Har litt lyst på http://www.trendimport.no/motor.asp?conten...view.asp?cid=46 Men er denne dårlig? noe erfaring med den? bare det at det står made in china sier vel nok? Har en sykkel fra trendimport, deler er egentlig ingen problem, www.kinamotor.no Tms Z2 er det jeg har, og den går som ei klokke, har kjørt 32mil nå, ikke ett eneste feilpekk. Deler er ingen problem få tak i! haha, hele 32 mil, fyfaen, da er det kvalitet når du kan kjøre over hele 32 mil uten feil, da er da kvalitet as ikke noen vits og komme med erfaringer om en sykkel du har hatt i 2 dager Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vet det er litt gammel tråd.. men uansett, har sett flere tilfeller av knekte rammer, til og med en felg som knakk i eikene ved forhjulet.. TMS ftw sier bare jeg xP Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke kjøp det er bare dritt og dårlig service. Lenke til kommentar
Videomaker3000 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Mange jeg kjenner er missfornøyd. Så nei. Er ikke vits i å kjøpe der. Alt av motor er kina crap som er dårlig kopi og umulig å få deler til. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Crosserene tåler jo en del, i forhold til pris. Lenke til kommentar
taxipelle Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg hadde er 125cc dirt bike fra trendimport, den var utrolig bra og harre aldri noe feil med den, og fikk solgt den til samme pris 2 år senere. men en jeg kjenner har TMS moped, den var utrolig dårlig og varte ikke lenge. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Første mopeden min var av typen TMS Offroad 08, prisen er fristende, men du får ikke mye glede til overs for den. Selve motoren er stabil og aldri noe feil med (basert på en honda motor). Men generelt kvalitet's sett så er det bare søppel, finnes veeeeldig lite med trim til disse syklene. Har nå en Rieju RR Sport 06, (spanskt merke med AM6 motor), og er 90000 ganger mer fornøyd. Mye lettere å kjøpe deler til også, da AM6 er den mest brukte moped-motoren på markedet. Når du har et ca budsjett på 10000 kr, så anbefaler jeg deg å kikke litt på finn etter Derbi, Rieju, Motorhispania eller aprilia. Dette er kvalitetsmerker du ikke kommer til å angre på at du kjøper. Endret 10. mai 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå