Goliath Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg installerte den nyeste Nvidia-driveren og jeg misliker de nye menyene. Min OC-meny (NVTweak) ble også borte i prosessen. Hvordan får jeg tilbake den gamle menyen og OC-menyen min med denne driveren? Endret 17. august 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Systemgjenoppretting vil vel løse saken? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 [...] med denne driveren? 9304926[/snapback] Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) [...] med denne driveren? 9304926[/snapback] 9304993[/snapback] Bytt nVidiameny til "gammel" standartvisning og install en ny NVTweak hvis tilgjennelig. Endret 17. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Har du denne nye driveren Jarmo? Før så kunne man ta på klassisk visning og alt var bra men dette fungerer ikke i den nyeste driveren.. Dette er hva man får: Standard visning Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Avansert visning Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Definer tilpasset visning Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vil ha denne tilbake Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg skulle også hatt den gamle menyen tilbake siden jeg trenger å stille inn bildestørrelsen manuelt til projektoren min. Dette går jo selvfølgelig ikke med den nye og en eldre driver til mitt 8800gts finnes ikke som jeg vet. Si i fra om du finner ut av det überGoliath Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg installerte den nyeste Nvidia-driveren og jeg misliker de nye menyene. Min OC-meny (NVTweak) ble også borte i prosessen. Hvordan får jeg tilbake den gamle menyen og OC-menyen min med denne driveren? Løsning: -> Run -> regedit <Enter> -> Browse: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvCplApi\Policies - Edit REG_DWORD: "ContextUIPolicy" -"1" = Old CP -"2" = New CP -"3" = Use both Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Løsning: -> Run -> regedit <Enter> -> Browse: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvCplApi\Policies - Edit REG_DWORD: "ContextUIPolicy" -"1" = Old CP -"2" = New CP -"3" = Use both 9307482[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå