Gå til innhold

Andbefaling av VB.NET bok.

Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aNZFa3

Etter å ha lest noen guider på nettet og fått endel hjelp av GeirGrusom og Aadnk, så har jeg bestemt for å kjøpe en bok, slik at jeg kan lære dette bedre uten å spørre om hjelp hele tiden. Jeg vil da lære å slutte å nesten hele tiden Copy&Paste, men noen ganger så endrer jeg også litt på koden til mitt behov. Så hvilken bok andbefaler dere? (Helst til under 600kr). Når jeg starter på skolen (VG2) til mandagen så skal jeg starte med IT, men tipper det blir mest databaser og PHP og sånt, og ikke så veldig mye VB.NET. Så da lærer jeg heller det på fritiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg starter på skolen (VG2) til mandagen så skal jeg starte med IT, men tipper det blir mest databaser og PHP og sånt, (...)

9304893[/snapback]

Fjorårets IKT-fag på Sandnes VGS (daværende VK1) dreide seg i hvert fall kun om hjemmesidedesgn med FrontPage (grøss) og Microsoft Excel samt Microsoft Access. Jeg slo meg litt løs med makroprogrammeringen, men det var strengt tatt ikke nødvendig. Alt kan løses med musepekeren, mer eller mindre.

Jeg hører vi begynner på Visual Basic 6 til høsten, dog. Gjett hvem som kommer til å fiske frem VBCorLib.

Så hvilken bok andbefaler dere? (Helst til under 600kr).

9304893[/snapback]

Har du sett hos ditt lokale bibliotek? Bare du ikke finner en "for dummies", burde det gå helt fint.

Uten å ha lest en eneste VB-bok, kan jeg dessverre ikke være mer spesifikk enn som så.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Når jeg starter på skolen (VG2) til mandagen så skal jeg starte med IT, men tipper det blir mest databaser og PHP og sånt, (...)

9304893[/snapback]

Fjorårets IKT-fag på Sandnes VGS (daværende VK1) dreide seg i hvert fall kun om hjemmesidedesgn med FrontPage (grøss) og Microsoft Excel samt Microsoft Access. Jeg slo meg litt løs med makroprogrammeringen, men det var strengt tatt ikke nødvendig. Alt kan løses med musepekeren, mer eller mindre.

Jeg hører vi begynner på Visual Basic 6 til høsten, dog. Gjett hvem som kommer til å fiske frem VBCorLib.

Så hvilken bok andbefaler dere? (Helst til under 600kr).

9304893[/snapback]

Har du sett hos ditt lokale bibliotek? Bare du ikke finner en "for dummies", burde det gå helt fint.

Uten å ha lest en eneste VB-bok, kan jeg dessverre ikke være mer spesifikk enn som så.

9305977[/snapback]

Jeg har sett på bibleoteket, men der har de ingen, bare sånne Getting Started with Windows XP, Word, Excel, Power Point og sånt.

NB: En av disse noen vil andbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...