Atald Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Materazzi er faen ikke genial, jeg blir regelrett provosert av å se han spille. I den kampen mellom AC Milan og Inter skulle han hatt rødt kort fire eller fem ganger, men endte utrolig nok opp med bare et gult kort. Kudos til dommeren for naivitet. Det som er latterlig med Materazzi er at han visstnok er veldig følsom utenfor banen og blir lei seg for utvisningene sine. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Syntes denne fra Henry er morsom:D 20If7fnKSyg Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Syntes denne fra Henry er morsom:D 9548129[/snapback] Morsom? Hårreisende! Dommeren burde aldri få lov til å dømme en kamp til i sitt liv for å gi gult på den! Uansett kor mykje Henry måtte bomme på den taklingen, så hører det ikke hjemme noe sted. Fikk vel ikke straff av FA heller, siden han fikk gult kort!? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Koné hadde ein grusom takling i dag, både han og offeret var heldig som unnslapp alvorleg skade og raudt kort. Endret 23. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Henry sin takling var nice den. Jeg liker selvfølgelig Keane sin Haaland takling jeg da. Her er Chris Eagles takling: Dette var mot Chealsea. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 er ikke videre pen. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Materazzi er enorm. Min favoritt av italienske spillere, kult å sett han i England, med Liverpool drakt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Aldri at jeg vil se Materazzi i Liverpool drakt. Lenke til kommentar
Hbroom Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Tilbake til temaet. Mange søte taklinger her:D Liker den hvor Ronaldinho blir luka og sender ut en arm:P frekkas den altså:O Men den på 4:30 var vel kanskje ikke den styggest, men heller den som var morsomts å se på realt ninjaspark:O LOve<3 edit: på 2:45, Adriano som gir fra seg støtet.. gir meg direkte bender'n.. altså.. jeg mener.. hva kan du forvente hvis du messer med en gigant:O?? han er jo rene oksen.. husker i VM når han spilte venstrekant og en spiller hang seg fast rundt han.. Det hele endte trist nok med at Adriano bokstavelig talt løp spilleren av seg.. trist men sant<3 Endret 25. september 2007 av Hbroom Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tilbake til temaet. Mange søte taklinger her:D Liker den hvor Ronaldinho blir luka og sender ut en arm:P frekkas den altså:O Men den på 4:30 var vel kanskje ikke den styggest, men heller den som var morsomts å se på realt ninjaspark:O LOve<3 edit: på 2:45, Adriano som gir fra seg støtet.. gir meg direkte bender'n.. altså.. jeg mener.. hva kan du forvente hvis du messer med en gigant:O?? han er jo rene oksen.. husker i VM når han spilte venstrekant og en spiller hang seg fast rundt han.. Det hele endte trist nok med at Adriano bokstavelig talt løp spilleren av seg.. trist men sant<3 9569858[/snapback] Du kan faen meg ikke være seriøs.. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 er ikke videre pen. 9565431[/snapback] Nydelig. Kan ikke gjøres bedre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå