Gå til innhold

De verste fotballtaklingene?

ThOms-N

Anbefalte innlegg

Materazzi er faen ikke genial, jeg blir regelrett provosert av å se han spille. I den kampen mellom AC Milan og Inter skulle han hatt rødt kort fire eller fem ganger, men endte utrolig nok opp med bare et gult kort. Kudos til dommeren for naivitet.

Det som er latterlig med Materazzi er at han visstnok er veldig følsom utenfor banen og blir lei seg for utvisningene sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes denne fra Henry er morsom:D

9548129[/snapback]

Morsom? Hårreisende!

Dommeren burde aldri få lov til å dømme en kamp til i sitt liv for å gi gult på den!

Uansett kor mykje Henry måtte bomme på den taklingen, så hører det ikke hjemme noe sted.

Fikk vel ikke straff av FA heller, siden han fikk gult kort!?

Lenke til kommentar

Tilbake til temaet. Mange søte taklinger her:D Liker den hvor Ronaldinho blir luka og sender ut en arm:P frekkas den altså:O Men den på 4:30 var vel kanskje ikke den styggest, men heller den som var morsomts å se på:p realt ninjaspark:O

LOve<3

edit: på 2:45, Adriano som gir fra seg støtet.. gir meg direkte bender'n.. altså.. jeg mener.. hva kan du forvente hvis du messer med en gigant:O?? han er jo rene oksen.. husker i VM når han spilte venstrekant og en spiller hang seg fast rundt han.. Det hele endte trist nok med at Adriano bokstavelig talt løp spilleren av seg.. trist men sant<3

Endret av Hbroom
Lenke til kommentar
Tilbake til temaet. Mange søte taklinger her:D Liker den hvor Ronaldinho blir luka og sender ut en arm:P frekkas den altså:O Men den på 4:30 var vel kanskje ikke den styggest, men heller den som var morsomts å se på:p realt ninjaspark:O 

LOve<3

edit: på 2:45, Adriano som gir fra seg støtet.. gir meg direkte bender'n.. altså.. jeg mener.. hva kan du forvente hvis du messer med en gigant:O?? han er jo rene oksen.. husker i VM når han spilte venstrekant og en spiller hang seg fast rundt han.. Det hele endte trist nok med at Adriano bokstavelig talt løp spilleren av seg.. trist men sant<3

9569858[/snapback]

Du kan faen meg ikke være seriøs..

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...