Hestehodet Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hei, Er på utkikk etter arbeidsjeans med god plass. Noen som vet hvor jeg kan bestille dette på nettet eller hvilken butikk jeg skal besøke? Noen som vet om noen nettsider som selger arbeidsgensere med eget trykk på? Takke for svar på forhånd Fra Hestehodet Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Henger meg på denne jeg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) definer arbeidsklær. Håndtverkere bruker jo snickers eller bläklader f.eks. (bs der sen står for strømmen produserer i norge tror jeg men de har dårlig passform, man svømmer litt i dem) Evt så er joggebukse digg Endret 17. august 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Hestehodet Skrevet 18. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Vanelige gensere som tåler mye og arbeid. Bukser da tenker jeg på carhartt jeans og lignende. Fra Hestehodet Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 TESS pleier å ha en del av dette. Du kan jo stikke ned og høre. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Hvis det er snakk om Jeans, må en Dry-bukse fra Nudie være førstevalget. Disse er veldig slitesterke, og blir penere etterhvert som du sliter dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå