Gå til innhold

Faar ikke chatta over live

Hargrim

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg får ikke chatta med en kompis over live..

Når han inviter meg, går jeg innpå message plassen og accepter.

Videre står det "joining chat" og etter litt forsvinner det, Samme skjer om jeg inv'er han.

Noen som har hatt lignende problem? :S

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dette problemet før, og husker ikke helt hvordan man fikser det. Men hvis dere alle har child-account, så kan det være problemet. Gå på system settings --> og fiks på family-settings (eller hva det nå heter). Tror det skal løses da. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, dog.

Lenke til kommentar

Ja vel. kan ikke være dårlig linje hos meg. Betlaer tross alt 600kr i måneden. Men får ikke chattet med alle... Er det noen som kan forklare hvordan man gjør dette med å Åpne porter på Router.... Eg tenkte å kose meg med PES6 på PS2 mens X360 min er på reperasjon. Men der kommer eg ikke inn på EN jævla online match.... Må spille mot den kjedelige CUP

Lenke til kommentar

Om du har bra nok internett, tror jeg ikke det har så mye å si. En gyllen regel er at om du kan hoste, og "alle" kan joine gamet ditt, kan du også private chatte med dem, og omvendt. Husk at minst en av partene må ha en ganske bra opplinje for å kunne chatte, og mange av de større internettleverandørene leverer høye nedhastigheter til høye priser, med svært dårlig opphastighet kontra nedhastighet. Som jo er dødskjipt for gamere.

Lenke til kommentar

Ok, trodde det var noen med den å gjøre. Men eg å har det og hos meg står det strict. Det kan jo enten stå Strict eller open så har ikke peiling eg.... Det var jo ikke noe problem hos meg før dem siste ukene.... Nå er jo 360 på rep så får se om eg finner noe om dem portene hvis eg får problemer når eg får 360 tilbake.

Lenke til kommentar
Ser det er flere som sier at det har noe med NAT'en og gjøre. Jeg har dette problemet med noen brukere, og NAT'en min står på open.

9311393[/snapback]

Da kan det være at de brukerne har strict, og/eller at du og de brukerene rett og slett ikke har god nok internetthastighet.

Lenke til kommentar
Ser det er flere som sier at det har noe med NAT'en og gjøre. Jeg har dette problemet med noen brukere, og NAT'en min står på open.

9311393[/snapback]

Er akkurat Are jeg har dette problemet med, men når jeg har testet connection (på 360'n) har det stått open. Har vel bare tregt nett da, men det rimer jo ikke, siden hastighet ikke burde ha noe å si. Er vel ettellerannet som vi ikke har peiling på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...