erikstein Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvilket burde jeg velge? PE eller GE modellen? Trenger jeg XMS3500 hvis jeg vil kjøre mest aggresivt? eller holder det med Twinmos? Lenke til kommentar
milamber Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det kommer veldig ann på hva du skal med tanke på hva som er integrert på korta tror jeg. Når hovedkortet har betegnelsen GE så har kortet integrert skjermkort men det har ikke PE kortet. Jeg tror det er hovedforskjellen ellers så er det sikkert mindre forskjeller som ikke jeg aner hva er. Så hvis du ikke skal ha integrert skjermkort så velger du PE. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ville gåt på pe og vanlig skjermkort, corsair var det jeg ville gått for Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvilket burde jeg velge? PE eller GE modellen? Trenger jeg XMS3500 hvis jeg vil kjøre mest aggresivt? eller holder det med Twinmos? ville også gått for et pe kort, siden disse er meget stabile og bra til oc. Jeg selv kjører [email protected] på et MSI pe kort. Jeg har vcore på 1.650 og temp. etter 24 timer med Prime 95 er ca. 53 grader. Men jeg får litt høyere ytelse på minnet på asus sitt pe kort. Kjører samme cpu der @2.91 og da kjører minnet rundt ddr430 hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå