Gå til innhold

Hvordan lagre spill i Bubble Bubble for DS?

Joney

Anbefalte innlegg

Søstra mi har nettop kjøpt seg et spill til Nintendo DS kalt EDIT: "bubble bobble double shot" Problemet er at det er umulig å finne ut hvordan man saver. Noen som kan svare på dette?

Takk på forhånd.

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søstra mi har nettop kjøpt seg et spill til Nintendo DS kalt Bubble Bobble Revolution. Problemet er at det er umulig å finne ut hvordan man saver. Noen som kan svare på dette?

Takk på forhånd.

9304560[/snapback]

hos meg skjer det automatisk når jeg klarer et level

Lenke til kommentar
Søstra mi har nettop kjøpt seg et spill til Nintendo DS kalt Bubble Bobble Revolution. Problemet er at det er umulig å finne ut hvordan man saver. Noen som kan svare på dette?

Takk på forhånd.

9304560[/snapback]

9304564[/snapback]

uhm,

Hvordan loader du da? Hun sier at den eneste muligheten er å "delete all save files" når hun trykker select.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Takk på forhånd.

9304560[/snapback]

9304564[/snapback]

uhm,

Hvordan loader du da? Hun sier at den eneste muligheten er å "delete all save files" når hun trykker select.

9304588[/snapback]

vel jeg har aldri gjort noe annet en å trykke på A/start jeg og da kommer jeg til slutt inn på en meny der jeg kan velge hvor jeg skal begynne. på den klassiske versjonen er det en slaks sjakt man kan gå ned men å trykke ned knappen, mens på den nye versjonen får man opp et slags kart som man "oppdager" brett for brett

Lenke til kommentar
nope, er en svart ds light. høres jo ut som det er en feil på spillkortet. sjekka instruksjonsboken? eventuelt forsøkt å spille spillet selv?

9304681[/snapback]

Nope, men instrukssjonsheftet er sjekket.

Bør muligsent byttes med andre ord.

Men er det minne på selve spill kortet?? Eller mener du at det er noe galt generelt sett?

Endret av Joney
Lenke til kommentar
nope, er en svart ds light. høres jo ut som det er en feil på spillkortet. sjekka instruksjonsboken? eventuelt forsøkt å spille spillet selv?

9304681[/snapback]

Men er det minne på selve spill kortet?? Eller mener du at det er noe galt generelt sett?

9304694[/snapback]

spill kortet er sånn som jeg har forstått det et minnekort som har lagt inn et spill egentlig. jeg har foreløpig bare to spill til ds'n min og det er new super mario bros og bubble bobble revolution, sånn som jeg har forstått det så er det på spillkortet ting blir lagret. dette er så man kan ta med savegamet til en annen ds.

:edit:

mener det er spillet som er problemet her. sånn for å si det rett frem :p

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

9304681[/snapback]

9304694[/snapback]

spill kortet er sånn som jeg har forstått det et minnekort som har lagt inn et spill egentlig. jeg har foreløpig bare to spill til ds'n min og det er new super mario bros og bubble bobble revolution, sånn som jeg har forstått det så er det på spillkortet ting blir lagret. dette er så man kan ta med savegamet til en annen ds.

:edit:

mener det er spillet som er problemet her. sånn for å si det rett frem :p

9304719[/snapback]

Akkurat, hun bør bytte spillet eventuelt. For å se om det er det som er problemet.

Takker for svart :thumbup:

-Joney

EDIT: oi, ja nå viser det seg at spillet egentlig heter "bubble bobble double shot"

Begklager!

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...