Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hakking på WC3

Anbefalte innlegg

Har en del problemer med min hp pavillion dv9005ea.

Bla. a. hakker Warcraft 3: Frozen Throne på den på Footman Frenzy på nest laveste grafikkoppløsning, noe som denne pcen skal kunne takle helt fint.

Jeg har formatert den 5-6 ganger, diskdefragmenterer ofte, ganske sikker på at jeg ikke har virus, adware eller spyware og pcen er i god stand.

Spesifikasjoner:

CPU: AMD Turion 64X2 Mobile Technology TL-50 (Level 2 cache 256 KB + 256 KB)

RAM: 1024 MB DDR2 667Mhz (2 x 512 MB)

GPU: Nvidia Geforce Go 7600 m/256 mb integrert

HDD: 100 GB 5400 rpm

Noen som vet hva problemet kan være? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pc-en skal greie det fint. Har du problemer med andre spel?

Har det vore sånn heile tida?

Forresten, for å vere 100% på at det er ingen andre programmer som sluker prosessog fucker opp pc-en din kan du åpne opp start -> kjør -> msconfig -> Oppstart.

Der kan du trygt trykke på Deaktiver alle. (Her fjerner han ikkje windows-prosesser, så du er trygg på det)

Det MSCONFIG gjer er å gjere sånn at programmer ikkje starter opp under oppstarten av Windows.

Grei måte å forhindre at virus o.l ikkje starter opp og for å få windows til å loade raskare.

Så kan du bla bort på Tjenester. OG SÅ LAR DU DET STÅ EIT MERKE PÅ SKJUL ALLE MICROSOFT-TJENESTER. Det er ganske viktig!

Så kan du trygt luke ut litt rusk og rask som du ikkje veit kva er. (Ikkje fjern anti-virus no då :p)

Lenke til kommentar

hmm, opplevde noe lignenes på battle for middle earth. Du nevnte du spiller på lavest oppløsning? prøv å sette denne høyere, slik at skjermkortet faktisk kan bidra litt me å dra lasset. Funka fjell når jeg gjorde dette på bfme, da jeg kjørte på lavest mulig.

Prosessor blir ofte flaskehalsen hvis du kjører på lavest mulig oppløsning har jeg erfart.

Håper dette kan hjelpe :D

Lenke til kommentar

pcen min har ikke alltid vært sånn nei, det gikk fint i begynnelsen med battlefield 2 og company of heroes, men jeg vet jammen ikke hva som har skjedd frem til nå.

jeg har nettopp formatert så jeg kjører ingen andre programmer, har tomt skrivebord (med unntak av papirkurv) og har på best mulig ytelse visuelt sett(ganske nøye på at pcen min skal kjøre spill på full ytelse)

Lenke til kommentar

Kan ve eit litt dumt spørsmål, men du har alle drivare innstallert sant? :)

Det kan du sjekke i enhetsbehandling. Start -> Høgreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> Enhetsbehandliing.

Viss det er nokre enheter med gult ikon mangler dei drivare.

Lenke til kommentar
Kan ve eit litt dumt spørsmål, men du har alle drivare innstallert sant? :)

Det kan du sjekke i enhetsbehandling. Start -> Høgreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> Enhetsbehandliing.

Viss det er nokre enheter med gult ikon mangler dei drivare.

9304892[/snapback]

jepp driverne er innstallert :)

Lenke til kommentar

Har du installert driverene som fulgte med PCen, eller har du skaffet noen fra f.eks. laptopvideo2go eller nVidia? Jeg, personlig, fikk veldig mye bedre ytelse med driverene som fulgte med laptopen enn laptopvideo2go sine, som var nevneverdig nyere... Vel vel, jeg har ikke så veldig mye erfaring, men WCIII kjørte mer glatt, blant andre spill, etter jeg la inn driverene fra driver-CDen.

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar
Har du installert driverene som fulgte med PCen, eller har du skaffet noen fra f.eks. laptopvideo2go eller nVidia? Jeg, personlig, fikk veldig mye bedre ytelse med driverene som fulgte med laptopen enn laptopvideo2go sine, som var nevneverdig nyere... Vel vel, jeg har ikke så veldig mye erfaring, men WCIII kjørte mer glatt, blant andre spill, etter jeg la inn driverene fra driver-CDen.

9305230[/snapback]

Hvilke drivere er det på den siden?

h

Lenke til kommentar

På laptopvideo2go er det drivere (nVidia) med modifiserte .inf-filer. Det vil si at driverene kan installeres på mange laptoper, noe de offisielle fra nVidia ikke kan... Spesielt Go-serien av nVidia-kortene trenger enten drivere fra laptopprodusenten eller laptopvideo2go. Unntaket er et kort i Go-serien som ligger på 7xxx, husker ikke, som har egen driver på nVidia sine sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...