Gå til innhold

gamer til 6k!?

Anbefalte innlegg

hei,

jeg er ute etter en billig pc til under 6000kr klassen,

jeg har snust og tittet hær og der og fant den billigste på komplett til ca 6000 md frakt.

spec: n8600gt, 2gb ram, amd 4200/4000, 400gb hd og 400w+

vet dere om noen brae pcer i sammeprisklasse?

trenger vhp elr xp og uten skjerm ^^

Endret av bendik92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei,

jeg har snust og tittet hær og der og fant den billigste på komplett til ca 6000 md frakt.

9304358[/snapback]

Kan den pcen egentlig kalles gamerpc?

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/cart.aspx

slik ser den invedig ut :)

jeg konfiguerer http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10282 denne slik at den blir http://www.komplett.no/k/cart.aspx invendig. sparer tid og penger på det :D ( 6024kr) ser dette bra ut? noen deler som er dårli kvalitet? skal få meg job så jeg kan eventuelt bytte deler senere :)

( vil ha dx10 konnis :p elrs er vista uinterisangt ;))

Lenke til kommentar

Ville anbefalt og kjøpe på SHG.no.

Bestilte meg nettopp ny hardware der (AMD 4k, 2gb ram, Asrock Hk med støtte for xfire, hdmi, esata, sataII, 160 gb sata2 seagate hd, samsung dvd-brenner, corsair 520w psu med modulære kabler og et ati HD 2600xt) og en del andre greier som skates, annen cpu vifte, noen kabler, viberasjonsdempingssett og en vifte. Hele orderen kom på 5.5k. DU kan nok få det billigere om du dropper alt det unødvendige tullet som jeg kjøpte, billigere ram og en billigere psu så kan du heller satse på en kraftigere psu. Evt. skaffe 2x hd2400 og kjøre dem i xfire.

Lenke til kommentar
hei,

9304358[/snapback]

shit prossesor, dårlig til gaming.. gå for intel core 2 duo , eller quad :p

Lenke til kommentar

thomasy932: jeg trenger ikke core 2duo elr quad når jeg skal knapt spille wow, laste ne musikk å sitte på msn ;) kansje oblivion når jeg ikje har nett vist d skjer noe da :p jeg vil ha mest for pengene til 6000..

Hvis jeg vil kan jeg kjøpe en data til 50tusen.. men jeg har jo ikje bruk for det ;) skal heller spare de pengene til bil når den tid kommer ^^

konnis: kan du sende test av x1950

finner bare tester til 8600gt

vil sammenligne på tester ;)

xfx sin 8600gt er kraftig nå for tiden for prisen ;)

edit: et spørsmål til :) er det stor forskjell på amd 4400 og 4800? går for en av de to :)

huske for knapt et halt år siden ;) da var de drit bra.. men no er de dårlige :S tror de er mere en god nokk for mitt behov ^^

Endret av bendik92
Lenke til kommentar

thomasy932: jeg trenger ikke core 2duo elr quad når jeg skal knapt spille wow, laste ne musikk å sitte på msn ;) kansje oblivion når jeg ikje har nett vist d skjer noe da :p jeg vil ha mest for pengene til 6000..

Hvis jeg vil kan jeg kjøpe en data til 50tusen.. men jeg har jo ikje bruk for det ;) skal heller spare de pengene til bil når den tid kommer ^^

Lenke til kommentar

9314173[/snapback]

Hvis du skal spille WoW trenger du ikke rare pc'en...

kjøp en c2d og kort som er 7800+(geforce serien) eller bedre (hakke peiling til ATI serien, men hvis noen kan poste kortet som er lik 7800 serien, bare post) du trenger bare 1gb ram og ikke rare hovedkortet.....

skulle bli rundt 6-8k.

Lenke til kommentar
hei,

9304358[/snapback]

shit prossesor, dårlig til gaming.. gå for intel core 2 duo , eller quad :p

9313473[/snapback]

den cpuen er bra til gaming den, spesielt om du ser prisen på den. ikke glem at amd hadde balletak på intel i flere år føre core 2 duo kom ut, og de er fremdeles like bra, intel er litt bedre, men mye mer hypa for tia.

en E6600 har ca samme ytelse som and sin 6000+, og amd sin cpu er ca 400 kr billigere....trenger jeg si mer?

dessuten sliter amd med salg, så jeg foreslår for alle å kjøpe amd om dagen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...