deaktivert443556 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Etter å ha logget meg på Vista er det heftig med aktivitet i harddiskene og dette fortsetter og fortsetter. I ressursovervåkning ser jeg at det er svhost.exe som leser gjennom diskene, og den ser ut til å lese gjennom all slags type filer mp3-filer. Dette tar flere minutter og avsluttes som regel av en blåskjerm. Sistnevnte tror jeg at jeg skyldes en feil på den ene harddisken, men jeg ønsker uansett at denne scanningen ikke gjennomføres. Jeg har forsøkt å ta bort alle programmene under Oppstart i Msconfig. Dette hjalp ikke, så da håper jeg at noen her kjenner til dette "Problemet". Jeg har for øvrig lagt inn Vista for bare noen dager siden, og har dermed ikke lagt inn noen programmer utenom div benchmarkingprogrammer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Prøv å slå av tjenesten (service) "Windows Search" . Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg tror jeg fant grunnen. Pga feil i en minnebrikke fikk aldri denne skanningen gjort seg ferdig før PCen krasjet. Derfor startet det fra begynnelsen igjen neste gang jeg bootet. Etter å ha fjernet den defekte brikken fikk denne operasjonen gjort seg ferdig og den har ikke blitt gjennomført flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå