Armas Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg en SE w880i og har et lite problem. De fleste samtaler registreres ikke i anropsloggen. Ingen nummer/kontakter registreres på tapte anrop ingen registreres på innkommende anrop noen få registreres på utgående, men langt fra alle. Noen som har hørt om lignende? Mvh Armas Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har du prøvd å oppdatere telefonen? Lenke til kommentar
Armas Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Har du prøvd å oppdatere telefonen? 9304347[/snapback] Ja, jeg har forsøkt, men ikke lykkes. Jeg får beskjed om at jeg ikke har den nødvendige progrmvaren, og må gå til www.macromedia.com for å laste ned. Jeg antar at det er flash den mener jeg ikke har, men jeg har lastet ned siste version, flash 9, og det funker ikke likevel. Mvh Armas Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg tror at det er shockwave du trenger og ikke flash. De fleste slike typer programvare trenger shockwave og ikke flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå