Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter på at Robin signerer, poster bilde på Twitter, før han kommer med noe piss om at "Takk til fansen for fine år, blablablablblablabl". Fuck off Robin, du viser med denne overgangen at du ikke bryr deg om Arsenal eller fansen.

 

Kronerulling for å få leid inn Shawcross til å gjøre en liten jobb?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Dere kan bare være glade, han kommer garantert til å bli skadet mesteparten av sesongen. United har fortsatt den svakeste sentrale midtbanen blant topplagene, og det er latterlig at den ikke blir forsterket for det femte overgangsvinduet på rad. Van Persie blir en gedigen flopp.

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

RvP solgt er gode nyheter for meg. Er lite interessert i hvem som er kjøperen - poenget er at en spiller som vil bort, bør bort. Også mye bedre med 20+ mill pund fra Manchester nå, enn 0 pund neste sommer.

Tror også at forrige sesong vil bli stående igjen som den ene virkelig gode sesongen RvP hadde i England. Han er tross alt allerede gammel til spiss å være, og er veldig skadeutsatt. Menmen - kanskje jeg sitter igjen med skjegget fullt av postkasser neste mai ...

Lenke til kommentar

Da er vi hvertfall i 0 mtp overgangssummer. Husk at vi må vise til 20m i profitt på overganger hvert år (jfr wenger noen måneder tilbake).

 

Er likevel fysisk dårlig. Laget mot Sunderland til lørdag vil se ca slik ut:

 

Szczęsny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Coquelin

Diaby - ? (Må vel bli Arshavin)

Gnabry(?) - Chamakh - Gervinho

 

Arteta, Ox, Kos, Cazorla, Walcott usikre. Giroud og Podolski er det bekreftet at ikke starter. :nei2:

 

Darren Tulett ‏@1DarrenTulett

TF1: "Arsène, will you recruit to replace RVP?" Arsène: "We already recruited to replace him."

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg hater ikke Cesc, jeg forstår ham. Det gjorde litt vondt da han forlot oss, men jeg aksepterte det. Barca er til tross alt hans barndomsklubb.

 

Det er to navn som gjør meg kvalm, det er Cashley og Van Persie. Så har vi Adebayor og Nasri som jeg liker lite av, men bryr meg lite om dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...