Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terms agreed for Van Persie transfer

 

Fuck off Wenger! Fuck off Kroenke! Fuck off Gazidis!

 

Man selger ikke kapteinen og sin beste spiller til en av de største rivalene man har hatt de 20 jævla årene og som tilhører samme liga!

 

Attpåtil så meldte Myles Palmer i forkant av denne statementen at både Song og van Persie var på vei til Barcelona og Manchester. Så da er det nok korrekt. Bye bye birdie! Og bye-bye PL gull/i det minste å kjempe om troféet. Topp 4 muligens igjen?

Lenke til kommentar

Han er en pengegrisk faen som kun tenker på egen lommebok. Måtte han bli skadet i første kamp, så får vi se hvor mye tålmodighet han blir møtt med hos sin nye arbeidsgiver.

 

Men men, jeg tror ikke han er så avgjørende for oss i år som mange andre her inne, så nå skal den mannen bare glemmes i jubelrusen fra alle målene til Podolski og Giroud.

Lenke til kommentar

Ubegripelig. Arsenal er og blir en farmerklubb. Glansdagene er definitivt over. Topp 4 blir enda vanskeligere enn i fjor

 

Og det som er enda mer ubegripelig er at det ikke er nødvendig mtp. hvor godt vi er rustet økonomisk. Har sendt en skikkelig "hat"-mail til klubben med en god gammeldags rant. Ikke at den kommer til å ha noe betydning, men fortsatt deilig.

 

Fortsatt så forsvinner nok Song også. Så da har vi mistet van Persie + Song, men fått inn Giroud, Podolski og Cazorla. De to første for pengene vi har fått inn for RvP, mens sistnevnte for pengene vi får for Song.

 

Et skritt frem: To skritt tilbake. Denne klubben er så patetisk for tiden at jeg ikke finner ord. Pengegriske horer tror jeg vi kan kalle folka som driver denne klubben.

Lenke til kommentar

Ryktes om at det er 24 mill pund.

 

Hvis dette er tilfellet så er jeg faktisk ikke så veldig misfornøyd med salget. En umotivert vP hadde nok ikke prestert i nærheten av like godt som forrige sesong

 

Dog enig i at signalet vi sender, når vi selger våre viktigste spillere hver sommer, ikke er bra!

Endret av sp3c
Lenke til kommentar

Ryktes om at det er 24 mill pund.

 

Hvis dette er tilfellet så er jeg faktisk ikke så veldig misfornøyd med salget. En umotivert vP hadde nok ikke prestert i nærheten av like godt som forrige sesong

 

Nei, at de betaler så mye for en som har hatt 1 bra sesong er veldig bra. Han hadde et grusomt EM også. Men spennende å se hvordan United bruker han. Kan ikke se for meg at vP er like god overalt. I fjor så var han latterlig effektiv også. Nå som både han og Rooney skal spille sammen kan det enten slå totalt feil (krysser fingra) eller så kommer de til å putte mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...