Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Tony Barret reports on The Times that Nuri Sahin is expected to decide whether to join Liverpool or Arsenal on a season long loan from Real Madrid by the end of this week. It is believed that Liverpool are willing to pay a greater proportion of midfield player's wages than Arsenal, a factor that is likely to win favour with Real hierarchy. _______________

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke et fett for Sahin hvor stor del av lønnen liverpool betaler? Eller får han en fast lønn av madrid også kommer det i fra låneklubben i tillegg?

 

Nvm. Så siste setningen nå.

 

Hvis Sahin uansett har fått "beskjed" om at det er opp til han så er vel det noe han fullstendig driter i hvis klubben han drar på lån til også har opsjon på kjøp?

 

Syntes dette bare høres merkelig ut..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Bare han ikke går til en annen engelsk klubb, så er det greit for meg. Alt er ødelagt nå anyway.

 

Uansett, noen som vet om Arsenal drakten har kommet i noen sportsforretninger?

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Kan jo ha noe med at Arsenal krevde en kjøpsoppsjon i lånekontrakten, mens Liverpool muligens ikke har krevd noe slik?

Regner med Real har valgt å sende han dit det passer de best at han går.

 

Kjenner ikke spilleren jeg, men han hørt mye godt om han her inne de siste ukene så dumt at det nå ser ut som Liverpool får han

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Tipper Wenger da retter oppmerksomheten sin mot Capoue igjen, eller kanskje til og med M'Vila. Det vi har hørt rykter om at Wenger ikke liker M'Vila's oppførsel og innstilling osv, er bare rykter. Har så vidt meg bekjent ikke kommet fra kilder nær Wenger.

Tror på de ryktene. Hvis det går på oppførsel og innstilling hadde vel ikke interessen vart så lenge som den har gjort? Tipper det er prisen Rennes krever det står på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...