Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Skjer ikke at vi signerer 3 spillere til. Wenger sa vel i går noe slikt som at hvis han kommer over en god deal så tar han den og at han har ett øye på markedet.

 

Uansett, hvis Sahin kommer tror jeg det er slutt. Husk at det må være plass i troppen + lønninger. Spørs nok helt hvem som forsvinner og om noen forsvinner. Squillaci, Bendtner og Park vil nok helt sikkert dra. Med mindre førstnevnte tar en Almunia. Disse tre spiser opp ca 150k i uka. Det er mye for spillere som ikke får spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan tolkes slik. Evt et takk for støtte under kampen tross alt.

 

Tja, han virka litt vel sentimental til en pre-season-kamp å være. Dessuten kom han jo bare på til de siste tjue minuttene. Men ja, det kan jo selvfølgelig være du har rett.

 

Det var meningen å være enig i at benbjo sin tolkning kunne stemme. Samt lansere en til.

 

Var punktum, ikke kolon etter slik ;)

Lenke til kommentar

Samme med Ox, han er vist skadet. Per og Lukas starter mest sannsynlig til helgen etter at de fikk fri fra den tyske landslagtroppen.

 

Sesongen har ikke engang startet og skadene melder seg på. Arteta, Ox og Kos usikre til helgen. Cazorla også usikker mtp at han er tilbake i London fredag etter å ha flydd 14 timer fra Puero Rico.

Lenke til kommentar

Det har vore ein fin sommar til no. Laget har blitt forsterka, og eg har sett fram til den nye sesongen. Så kjem sesongstarten nærare og nærare, og RvP til ManUtd blir meir og meir sannsynleg. Klarer rett og slett ikkje glede meg skikkeleg til komande sesong. Utan RvP er tredje det absolutt maksimale vi kan klare. Med han og dei nye hadde eg i alle fall eit håp om å kjempe med Manchester-laga. Dessverre så ser det ut til at vi skal forsterke dei og svekke oss - igjen.

Lenke til kommentar

Walcott, Chamberlain, Koscielny og Arteta er alle småskadd. Sagna, Wilshere, Frimpong og Rosicky er alle ute i minst en måned eller to.

 

Attpåtil er van Persie på vei ut. Får vi en dårlig sesongstart i år så er vi dødsdømt. Møter blant annet Liverpool, Chelsea, City, United og Stoke etter 10 spilte seriekamper. Er stygt redd for at vi kan få nok en dårlig rekord hvis vi starter dårlig.

Lenke til kommentar

Det er voldsomt hvor negativ du skal være da Stefan_B. De 4 første du nevner er alle som du sier småskadd, og har alternativer som backup. Noen vil nok rekke seriestart også.

Sagna og muligens Wilshere er vel eneste av de andre du nevner som faktisk ville fått starte om de som nå er skadefrie holder seg slik.

RvP er nok uansett ikke lenger et one man show vi må sette vår lit til, det viste de nye at mest sannsynlig ikke vil bli tilfellet. Selv om han selvsagt er en viktig spiller.

 

Det er flere år siden laget så såpass sterkt ut som det nå gjør før seriestart, og ingenting tyder på at vi er på noe som helst måte dødsdømte.

Endret av archongamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Walcott, Chamberlain, Koscielny og Arteta er alle småskadd.

 

Skadene til de tre første er antakelig sterkt overdrevet kun for å slippe landskamp i midtuka. Garanterer deg at Theo og Walcott spiller på lørdag. Ox og kos er ikke automatiske førstevalg engang, så der skal jeg ikke garantere noe som helst.

Lenke til kommentar

Walcott, Chamberlain, Koscielny og Arteta er alle småskadd.

 

Skadene til de tre første er antakelig sterkt overdrevet kun for å slippe landskamp i midtuka. Garanterer deg at Theo og Walcott spiller på lørdag. Ox og kos er ikke automatiske førstevalg engang, så der skal jeg ikke garantere noe som helst.

 

Hvis a spiller så må vel nesten b spille også? :p

 

Hvis Koscielny ikke er førstevalg så er det noe galt. Fyren er vår beste forsvarsspiller sammen med Sagna. Langt bedre defensivt enn Vermaelen som fortsatt ruser og kaster seg fremover og etterlater store rom konstant.

 

Chamberlain er ikke førstevalg nei, men med Cazorla som skal til Sør-Amerika så er det trolig han Wenger setter sin tillit til mens Cazorla sitter på benken. Særlig etter at han har fått spilt mye i preseason.

 

Ellers vet jeg virkelig ikke hvor alvorlige skadene til Kos, Chamberlain, Walcott og Arteta er, men Arteta sin er hvertfall réell. Og han er trolig det største tapet her sammen med Cazorla hvis de er utilgjengelige fra start.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Lo meg i hel når Unted supporter kompissene mine begynte å mase om RvP til Man Utd. Nå kan jeg faktisk tro på at det er réelt og det er så depressivt at jeg ikke har ord. Bare håpe Wenger sender han vekk. Ødelagt hele sommeren min, selv om Giroud, Podolski og Cazorla var et stort plaster på såret.

 

Og hei, lenge siden sist!

Lenke til kommentar

Ødelagt hele sommeren faktisk... Det er media som har gjort det i tilfelle. Eneste Robin har gjort er å si at han på nåværende tidspunkt ikke ønsker å forlenge kontrakten, ikke at han vil bort før sesongstart.

 

Og deretter holdt stillheten. Men, han har gjort det slik at nærmest samtlige Gooners verden over har hatt en nervøs sommer grunnet at vi har ventet på det uunngåelige. Nemlig at han er på vei vekk fra klubben..

Lenke til kommentar

Walcott, Chamberlain, Koscielny og Arteta er alle småskadd.

 

Skadene til de tre første er antakelig sterkt overdrevet kun for å slippe landskamp i midtuka. Garanterer deg at Theo og Walcott spiller på lørdag. Ox og kos er ikke automatiske førstevalg engang, så der skal jeg ikke garantere noe som helst.

 

Hvis a spiller så må vel nesten b spille også? :p

 

Hvis Koscielny ikke er førstevalg så er det noe galt. Fyren er vår beste forsvarsspiller sammen med Sagna. Langt bedre defensivt enn Vermaelen som fortsatt ruser og kaster seg fremover og etterlater store rom konstant.

 

Chamberlain er ikke førstevalg nei, men med Cazorla som skal til Sør-Amerika så er det trolig han Wenger setter sin tillit til mens Cazorla sitter på benken. Særlig etter at han har fått spilt mye i preseason.

 

Ellers vet jeg virkelig ikke hvor alvorlige skadene til Kos, Chamberlain, Walcott og Arteta er, men Arteta sin er hvertfall réell. Og han er trolig det største tapet her sammen med Cazorla hvis de er utilgjengelige fra start.

 

Hehe, mente Kos og Theo. Arteta hadde en liten knock, og det var trolig bare preventivt at han ikke spilte. Tror vi glatt lett kan velge en trio ut i fra denne gjengen: Song/Coq/Arteta/Diaby/Cazorla/Ox

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...