Stefan_B Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Den videoen der stiller mange interessante spørsmål. Var det en kontrakt fra Arsenal som ble kastet på tribunen? Hvorfor roper kameramannen på Robin og ikke på Batman når det tilsynelatende oppstår masseslagsmål på tribunen? Er mennene i røde vester representanter for Manchester United? Og sist, men ikke minst, hvorfor bruker van Persie BH? Er bare å spekulere her, folkens. Haha, lo faktisk litt av denne. Så (hørte?) for meg stemmen til han i Brødrene Dal. Tom Mathisen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Litt gode nyheter: http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1133339?&cc=5739 I am not going to lie if I said there is no interest but I am at Arsenal and I am happy at Arsenal," he told Sky Sports. "Barcelona are the best team in the world, and speculation will always continue until the window closes. Ser ut til at Song blir Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 "I am not going to lie if I say there is no interrest" ... hehehe... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 "I am not going to lie if I say there is no interrest" ... hehehe... Hva er feil her? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Han sier dermed at det ikke er noen interesse (fra Barca, underforstått). Det har det jo åpenbart vært. Hadde han sagt "I'm going to lie if I say there is no interest", hadde det stemt. 1 stk. not for mye. Endret 13. august 2012 av thomit Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Nei sitatet ditt er feil. "I am not going to lie if I said there is no interest but I am at Arsenal and I am happy at Arsenal," Endret 13. august 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Nei sitatet ditt er feil. "I am not going to lie if I said there is no interest but I am at Arsenal and I am happy at Arsenal," Det blir fremdeles "jeg lyver ikke hvis jeg sier at det ikke er noen interesse" 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Ja, det har du faktisk rett i. I hodet mitt hørtes det sånn ut: "Im not going to lie and say there has been no interest." Enten er det trykkfeil, eller så lyger han, eller så snakker han sant. Endret 13. august 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ryo på lån bekreftet. Får nok en del spilletid hvis Moses blir solgt, så det er bra for gutten. Betyr vel også at Walcott garantert blir. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det blir fremdeles "jeg lyver ikke hvis jeg sier at det ikke er noen interesse" "Jeg har ikke tenkt å lyve og si at det ikke er noe interesse." Alt kan ikke oversettes direkte til norsk. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Nei Martin - da måtte han ha sagt" "I am not going to lie and say there hasn't been any interrest." Oversetting fra engelsk til norsk, og omvendt, er faget mitt Endret 13. august 2012 av thomit 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Feil. Du får tolke det sitatet som du vil. Han sier at det er intersse, men han blir i Arsenal. Det er mer en godt nok for meg. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Nå var det ikke akkurat det som var poenget, Martin - men glem det. Bare litt flisespikking fra min side. Om det er Song som ikke har helt dreis på engelsken, eller om det er journalistens feil, det vet vi ikke - men feil er det. Meningen er jo åpenbar. Endret 13. august 2012 av thomit 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Fair enough. Mulig vi misforstår hverandre. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ryktene sier vi er nærmere en låneavtale med Nuri Sahin. Om dette skulle stemme er det fantastiske nyheter, og nok en knallsignering. Begynner å bli meget positiv til sesongen nå. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kom igjen, Arséne - venstre og høyreback pleeeeeeease! Eller helst en som kan spille begge sider. Bare Sagna holder god nok standard av de vi har. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Var snakk om van der Wiel, men har ikke hørt noe nå de siste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå