Kleivis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det er ikke så mye å invistere i egentlig. Du får ikke sett så mange kamper der bortsett fra treningskamper og reservelag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det er ikke så mye å invistere i egentlig. Du får ikke sett så mange kamper der bortsett fra treningskamper og reservelag. Nei, men du får se eksklusive intervjuer og utvidede høydepunkter fra hver kamp, i tillegg til å få muligheten til å kjøpe billigere billetter gjennom klubben. Dessuten er det en perfekt måte for oss utenlandske gooners å støtte klubben på. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, er medlem selv. Mente at det ikke var vits å invistere i for å se kamper der. Eneste eg bruker det til er å se høydepunkter egentlig. Intervjuene havner fort på youtube uansett. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvilke nr. spilte Podolski og Cazorla med? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Podolski 9 Cazorla 30 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Går bare å venter på at Cazorla og podolski skal få utlevert draktnr, så jeg kan bestille drakter! Endret 12. august 2012 av elx90 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 For dere som ikke så kampen, her er en god grunn til å glede seg til den kommende sesongen: http://www.youtube.com/watch?v=7flb9xRbuxI £12.6M. Latterlig. 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kan se ut som dette er det vi sårt har manglet siden Cesc dro. Fantastisk å se slik kontroll og lekenhet på midten igjen. Tror jeg kan trygt si for de fleste arsenal-supportere at vi gleder oss ekstra til denne sesongen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=5PisuRjGWOo Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 For dere som ikke så kampen, her er en god grunn til å glede seg til den kommende sesongen: http://www.youtube.com/watch?v=7flb9xRbuxI £12.6M. Latterlig. Med hans evne til å holde på ballen og vente på gode pasningsmuligheter, så kommer han til å få mye bank i PL. Heldigvis ser han ut til å være godt bygd, og kan muligens tåle en smell eller to. Altså, klarer Silva det, så klarer Cazorla det. Nå lurer jeg på, skal jeg ha Gervinho eller Cazorla på fantasy-laget mitt? Gervinho er billig, og er (i motsetning til i fjor) nå skrevet opp som midtbanespiller. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Set ut som Ryo skal til Wigan på lån som erstatning for Moses. Spennende. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Regner med Cazorla er forberedt på hva som venter han i PL, og at han vil takle mer fysisk spill ganske greit. Viser seg jo at disse små tekniske spanjolene gjør det godt i PL, og de trenger jo ikke store rommet for å skinne. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 + http://www.youtube.com/watch?v=S2oQE4Sf_nM = Bye, Bye Robin? Tolker det faktisk litt sånn, jeg også. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er vel bare å vente og se til lørdag... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kan tolkes slik. Evt et takk for støtte under kampen tross alt. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Den videoen der stiller mange interessante spørsmål. Var det en kontrakt fra Arsenal som ble kastet på tribunen? Hvorfor roper kameramannen på Robin og ikke på Batman når det tilsynelatende oppstår masseslagsmål på tribunen? Er mennene i røde vester representanter for Manchester United? Og sist, men ikke minst, hvorfor bruker van Persie BH? Er bare å spekulere her, folkens. Endret 13. august 2012 av Vestaa 7 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg kan bare svare på den siste der. Det er en GPS tracker. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er vel bare å vente og se til lørdag... Det kan godt hende han spiller på lørdag, men likevel blir solgt. Giroud og Podolski mangler jo litt på fitnessen. Kan tolkes slik. Evt et takk for støtte under kampen tross alt. Tja, han virka litt vel sentimental til en pre-season-kamp å være. Dessuten kom han jo bare på til de siste tjue minuttene. Men ja, det kan jo selvfølgelig være du har rett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Den videoen der stiller mange interessante spørsmål. Var det en kontrakt fra Arsenal som ble kastet på tribunen? Hvorfor roper kameramannen på Robin og ikke på Batman når det tilsynelatende oppstår masseslagsmål på tribunen? Er mennene i røde vester representanter for Manchester United? Og sist, men ikke minst, hvorfor bruker van Persie BH? Er bare å spekulere her, folkens. Haha, lo faktisk litt av denne. Så (hørte?) for meg stemmen til han i Brødrene Dal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå