Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mye å invistere i egentlig. Du får ikke sett så mange kamper der bortsett fra treningskamper og reservelag.

Nei, men du får se eksklusive intervjuer og utvidede høydepunkter fra hver kamp, i tillegg til å få muligheten til å kjøpe billigere billetter gjennom klubben. Dessuten er det en perfekt måte for oss utenlandske gooners å støtte klubben på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For dere som ikke så kampen, her er en god grunn til å glede seg til den kommende sesongen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=7flb9xRbuxI

 

£12.6M. Latterlig.

 

Med hans evne til å holde på ballen og vente på gode pasningsmuligheter, så kommer han til å få mye bank i PL. Heldigvis ser han ut til å være godt bygd, og kan muligens tåle en smell eller to. Altså, klarer Silva det, så klarer Cazorla det.

 

Nå lurer jeg på, skal jeg ha Gervinho eller Cazorla på fantasy-laget mitt? Gervinho er billig, og er (i motsetning til i fjor) nå skrevet opp som midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Den videoen der stiller mange interessante spørsmål. Var det en kontrakt fra Arsenal som ble kastet på tribunen? Hvorfor roper kameramannen på Robin og ikke på Batman når det tilsynelatende oppstår masseslagsmål på tribunen? Er mennene i røde vester representanter for Manchester United? Og sist, men ikke minst, hvorfor bruker van Persie BH?

 

Er bare å spekulere her, folkens.

Endret av Vestaa
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er vel bare å vente og se til lørdag...

 

Det kan godt hende han spiller på lørdag, men likevel blir solgt. Giroud og Podolski mangler jo litt på fitnessen.

 

Kan tolkes slik. Evt et takk for støtte under kampen tross alt.

 

Tja, han virka litt vel sentimental til en pre-season-kamp å være. Dessuten kom han jo bare på til de siste tjue minuttene. Men ja, det kan jo selvfølgelig være du har rett.

Lenke til kommentar

Den videoen der stiller mange interessante spørsmål. Var det en kontrakt fra Arsenal som ble kastet på tribunen? Hvorfor roper kameramannen på Robin og ikke på Batman når det tilsynelatende oppstår masseslagsmål på tribunen? Er mennene i røde vester representanter for Manchester United? Og sist, men ikke minst, hvorfor bruker van Persie BH?

 

Er bare å spekulere her, folkens.

 

Haha, lo faktisk litt av denne. Så (hørte?) for meg stemmen til han i Brødrene Dal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...