Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chamakh kom inn for Gnabry.

 

Syns RvP har vært frisk etter han kom inn og.

 

EDIT: Og har RvP fått kapteinsbindet? Må jo være noe i det vel? Hvis han ikke skal bli, så er det ikke noe grunn til at han skal få kapteinsbindet, selv om Verm ikke er på banen? Eller?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Andre omgang ble aldri det helt store, men likevel godkjent av Arsenal i dag.

Føler meg langt mer trygg på sesongstarten etter dette, og tror mang en klubb i PL skal få slite med angrepsrekka våres nå.

Cazorla er dagens mann, han kommer til å bli en hit og er en spiller vi sårt har trengt etter Fabregas forsvant.

 

Sitter å kjemper for å ikke få for store forhåpninger rundt RvP, men må jo si som nevnt her det er rart han både kommer innpå og tar på seg kapteinsbindet om han var på vei ut døra på Emirates.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Holder denne seg sånn noenlunde skadefri, så bør vi være farlig nær City og United etter sesongen. Muligens forbi også. Cazorla er en ny Fabregas, sinnsvakt herlig spiller. Giroud viser at han er klar til å steppe inn om RvP drar, Podolski gjør ikke mye ut av seg, men scorer to. Chamberlain syns jeg er frisk, samme med Arshavin og RvP etter de kom inn.

 

Dette kan bli bra dette. Har null tro på tap mot Sunderland med dette laget!

 

EDIT: Glemte Gervinho selvfølgelig. Mye bra fra den kanten og!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Tipper Arsenal.com og Arsenal Player vil ha noe? Evt. så vet jeg det finnes blogger som legger ut alle mål osv, men har ikke noe adresse på det.

 

--

 

Vil også gi ros til Arsenal Player. Har ikke prøvd det før i dag, men dette vurderer jeg å investere i videre. Nydelig videokvalitet og behagelig kommentator (vet ikke om det er eget for Arsenal Player eller ikke?), men det gar mersmak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...