Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva RvP tenker på benken. Alle de nye har vist positive takter.

 

Satt å tenkte på dette under omgangen jeg også. Han må jo ha sett på trening hvilken kvalitet som er kommet inn i troppen også.

Kan dette være hvorfor vi ikke hører mye om hans overgang om dagen, og at han virkelig vurderer å bli? *drømme*

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Elsker det jeg ser. Forsvaret er tydelig forbedret (til tross for noen skumle feilpasninger), og de tre nye signeringene har virkelig imponert meg. Giroud har vært uheldig med avslutningene, men bevegelsen hans er strålende. Han er også en svært god "link-up"-spiller. Podolski har vært usynlig til tider, men han gjør få feil, jobber hardt og har tross alt puttet to mål, hvorav det andre var klasse. Cazorla er rett og slett en magiker.

 

RvP kommer sannsynligvis inn nå. Spent på hvordan han blir mottatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fin scoring på corner. Liker det jeg ser av Giroud. Ser ut til å ha et bra skudd.

 

Skuffet over Podolski, Coquelin og Yennaris så langt. Mye unødvendige feil.

Liker Giroud så langt. Fin bevegelse, greit skudd og et beist i boksen. Ikke noe Chamakh 2.0.

 

Helt enig med Giroud så langt, selv om Chamakh også så bedre ut i starten.

Men Giroud har noe ved spillet sitt som sier mange mål.

 

Giroud viser et driv og en sult som Chamakh aldri har vist. Chamakh skyter aldri, mens Giroud virker å være mye mer direkte, noe jeg tror Arsenal trenger :)

Lenke til kommentar

Fin omgang tross litt slurv de første 10.

 

Yennaris ser ut som grei backup for Sagna, selv om jeg skulle ønske meg en noe mer etablert spiller der. Det er tross alt Köln og ikke United vi spiller mot og Nico has vært ute av posisjon et par ganger.

 

Coquelin spilte seg også opp etter en slurvete start.

 

Alle våre tre nye har vært meget bra. Cazorla ser helt fantastisk ut.

 

Eneste minuset må være Mannone. Ubegripelig dårlig. Får håpe Wenger ser dette og shipper han ut mens han også henter en skikkelig utfordrer til Wojchiech.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syntes vi har vært veldig svake defensivt jeg da. Er virkelig ikke imponert og vi fremstår fortsatt som veldig tafatte i nærheten av vår egen 16-meter. Offensivt lover det godt derimot.

 

Enig i dette. Steve Bould har fortsatt en jobb å gjøre.

 

Ja, spesielt Mertesacker ser ut til å kvie seg litt. Lurer på hvilken konstellasjon som vil være førstevalg. Kos-Verm, Verm-Mert eller Kos-Mert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...