Jefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jess, dere slapp inn fem mål pga av dommeren Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Alle med øyne i det hele tatt så at Gunners ble bortdømt mot Liverpool i de kampene. Endret 28. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nå er det ikke veldig seriøst fra min side den fleipen, men mye kunne vært annerledes hvis den åpenbare straffen ble dømt i første kamp og vi faktisk ledet foran retur oppgjøret. Guess we never know, som de sier. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvis de ikke klarer dette må jeg få le meg i hjel, har en stefar som holder med pool Dere er jo selvfølgelig redde for at vi skal slå dere ut igjen "Vi" som i "vi og dommern" eller bare "vi"? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hehe, jaja, jeg gidder ikke å ta den diskusjonen igjen Points: Tenkte på bare "vi" (ergo Liverpool) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gruppe G: Arsenal (England) FC Porto (Portugal) Fenerbahce (Tyrkia) Dinamo Kiev (Ukraina) Ikkje den lettaste gruppa vi kunne fått nei! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Da er CL-gruppene trukket. Vi fikk ikke akkurat en enkel gruppe for å si det sånn. Gruppe G: Arsenal (England) FC Porto (Portugal) Fenerbahce (Tyrkia) Dinamo Kiev (Ukraina) Skal ikke se bort i fra at vi går på en smell her. Fenerbache overrasket stort i fjor. Porto er aldri lett å spille mot og Kiev kan bli vanskelig borte. Blir vel ca følgende resultater: Porto 2p Fenebache - 4p Dinamo Kiev - 4p Skal heller ikke se bort i fra at vi taper mot Fenerbache borte. Kampene mot Porto blir avgjørende. Man U får en kjempe enkell gruppe som de kommer til å cruise gjennom. Manchester United (England) Villarreal (Spania) Celtic (Skottland) Aalborg (Danmark) Heldigvis ser Liverpool sin gruppe meget vanskelig ut: Liverpool (England) PSV Eindhoven (Nederland) Olympique Marseille (Frankrike) Atletico Madrid (Spania) her kan alt skje. Tipper dog at Atletico og Pool går videre herfra. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Forferdelig kåring av UEFA! Lampard årets midtbanespiller? Latterlig! Fabregas var helt klart den beste midtbanespilleren. Også rart at ikke Ferdinand fikk prisen som årets forsvarer. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Var ikke den letteste motstanden nei, men tror nok vi skal komme greit videre. Er spent på alle bortekampene faktisk, hjemme tar vi full pott. Manu slakter sikkert all motstand og pool scorer halvparten av målene på overtid og går videre etter en dommerfeil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Forferdelig kåring av UEFA! Lampard årets midtbanespiller? Latterlig! Fabregas var helt klart den beste midtbanespilleren. Også rart at ikke Ferdinand fikk prisen som årets forsvarer. Var mange andre som ikke var med på kåringen som også fortjente den før Lampard. At Rio ikke fikk den er rett og slett for at han ikke fullt så profilert som Terry. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Litt OT kanskje, men noen andre som syns at Villas Carlos Cuellar ligner litt på Martin Keown? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Faen, de lignet jo faktisk Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Arsenal spiller for å si det rett ut nydelig fotball. Minner meg litt om Argentinas OL lag for litt siden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Ja, er jævlig pent å se på til tider. Edit: Se der ja, der tråkla de inn 3-0. Pent. Endret 30. august 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Se der ja. VP skadet igjen. Kjempe overrasket... Er vel ute til etter jul han nå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Utrolig typisk at han blir skadet akkurat når han begynner å komme i form. En liten nedtur på en ellers finfin dag med fotball. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ekstremt imponert over Arsenal i dag. Hva de kan putte utpå av unggutter og fortsatt spille festfotball. "Dessverre" tror jeg ikke de vil være med til slutt ettersom jeg tror de vil merke savnet av Hleb og Flamini utover. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva faen er poenget med Keegan sin sutring over Nasris takling på Barton? Det var hevn, det var ikke stygt og Nasri fikk gult kort. Selvfølgelig er det ikke rødt kort. Han driver også å snakker om hvordan Barton sin takling ikke var stygg, men heller en god takling. Jeg skal være enig i at han treffer ballen, men han hever beinet, han viser knotter og han stikker ut albuen. I tillegg oppfører han seg som en idiot etter taklingen. Han fikk akkurat hva han fortjente. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Syns det var litt festlig når Barton kom utpå. Tok det med et smil ihvertfall. Syns da ikke Bartons takling var spesielt stygg, den til Nasri derimot var fullstendig unødvendig. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Stygg var den ikke, men det skal ikke mye til før han skader Nasri der. Jeg er 100% i det gule kortet, men rødt? I think not! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå