Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poll: Hvem bør være Arsenals kaptein kommende sesong om van Persie blir?

 

Enig med det John Cross skrev i dag. Vi må se på kapteinens rolle: Er det å være et ansikt utad, eller er det å lede spillerne? Hvis det er det siste, så mener jeg RvP bør forstette som kaptein. Jeg tviler på at spillerne har problemer med det, og var han den beste til å lede dem før sommeren, så er han den beste til å gjøre det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fabregas-sitasjonen var litt annerledes. Men uansett er det mye Wenger kan gjøre. Han kan sitte foten ned og si nei. Bare se på Modric. :p

 

Joa, men Arsenal har ikke for vane å gjøre dette. Dessuten har vi brukt masse penger dette vinduet uten å ha solgt noen. Er ikke så lenge siden Wenger viste til at klubben må ha et overskudd på 20m pund i overganger. Mulig det er endret nå dog. Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Skrevet personlig kontrakt før det foreligger kontrakt om kjøp? Trodde ikke det var lovlig jeg,

 

Ikke jeg heller, men er visst blitt mer og mer vanlig. Jfr vårt eget Cazorla kjøp.

 

Er jo greit å vite om en spiller er interessert i å komme og hvor mye kan krever før man begynner å forhandle med en klubb. Disse samtalene går vel gjennom agenter i steden for klubb.

 

Er jo også en mulighet for at Wenger eller styret har gitt Barcelona lov til å snakke med Song.

Lenke til kommentar

Vanskelig å vite hva som foregår. Vi kan ikke fortsette å selge våre beste spillere hver sommer heller. Viss vi skulle miste både Song og RvP så ødelegger det mye av gleden med tanke på de gode signeringene vi har fått inn. Når det er sagt tror eg ikke vi mister noen av de faktisk. Eller eg prøver hvertfall å overbevise meg selv om det .. -_-

 

Vi får se hvem som stiller til spiller mot Køln imorgen. Tipper både Song og RvP er klar til kamp.

Lenke til kommentar

Vel, skal vi vinne noe må det skje noe med forsvaret. Wenger sa jo selv at forsvaret har mange, mange steg å gå. Preseason var slikt sett en øyeåpner. Forsvaretspillet var skandaløst over hele fjøla.

 

Ja, men det er jo akkurat det som gjøres om dagen, er det ikke? Jeg synes vi skal være forsiktige med å dømme ut i fra pre-season. Det er jo en tid der laget ikke hele tiden er optimalt, og man prøver seg fram med ny taktikk.

Lenke til kommentar

Skrevet personlig kontrakt før det foreligger kontrakt om kjøp? Trodde ikke det var lovlig jeg,

Det er lovlig om selgende klubb har gitt kjøpende klubb tillatelse til det. Malaga gjorde antagelig det da de hadde planer om å selge Cazorla. Kan ikke tenke meg at Arsenal har gitt Barca tillatelse til å snakke med Song.
Lenke til kommentar

Personlig har jeg heller laber tro på at dette stemmer. Er typisk Barcelona å "myke" opp spillerene våre i en sesong eller to før de setter inn nådestøtet. Song har 3 år igjen på kontrakten og er en av Wenger sine "hjertebarn". Tror ikke han forsvinner såpass lett og for "bare" en kontrakt på £75-80,000 i uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...