Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem av de nysignerte spillere tror dere blir utvist i den første PL-kampen? Koscielny ble det for 2 år siden, samt at Gervinho ble utvist for 1 år siden, begge spilte i PL for første gang. Trenden fortsetter vel i år?

 

For ikke å snakke om hvem som blir langtidsskadet! Vi har alltid minst 1 spiller som er ute i 90% av sesongen. I år er pengene mine på Kos.

Lenke til kommentar

Hvis det kun er penger det handler om, kunne vel van Persie blitt i Arsenal. Han ble jo helt sikkert tilbudt høyere lønn under kontraktsforhandlingene, spørs bare om det er for sent å snu nå. Går han ut å beklager det idiotiske statementet fra tidligere, takker klubben for å vise ambisjoner ved å signere 3 klassespillere (kan bli 4) og signerer en ny kontrakt så er han tilgitt for min del. Alle gjør feil. Forrige overgangsvindu var han jo midt oppe i kaoset med Cesc og Nasri som stakk, og tilsynelatende middelmådige spillere ble hentet inn. Regner med at han var redd den samme regla om igjen, og at sjansene for å vinne noe som helst i karrieren minsker for hvert år han blir i klubben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Benbjo, paranoid much?

 

Hva tenker du på? RvP-greia eller skadegreia?

 

Sistnevnte var halvveis ironi, men det er en kjent sak at vi hver eneste sesong i mange år nå har hatt en langtidsskade på minst 1 spiller.

 

Jeg nevner i fleng: Wilshere, Vermaelen, Ramsey, Rosicky.

 

RvP-greia var en link jeg ble tilsendt og så bare på landingssiden uten å utforske det noe mer. Siden RvP ikke var der, så antok jeg at det var riktig.

Lenke til kommentar

Fin gjennomgang av spillerstallen til Arsenal.

 

Spesielt Gervinho var knakende knall:

 

Strengths: Not bad at dribbling in a straight line, he’s also above average at winning throw-ins in the final third. His legendary forehead is straight out of a Tolkien session on the opium.

 

Weaknesses: Tends to take a sabbatical between January and February, he’s the only man in the squad capable of making Marouane Chamakh look composed in front of goal. His real name is Gervais Lombe Yao Kouassi which is an anagram of ‘Shoot, dammit! SHOOT!’

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...