E.C. Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvem av de nysignerte spillere tror dere blir utvist i den første PL-kampen? Koscielny ble det for 2 år siden, samt at Gervinho ble utvist for 1 år siden, begge spilte i PL for første gang. Trenden fortsetter vel i år? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 RvP har visstnok blitt fjernet herfra: http://arsenaldirect.arsenal.com/ Betyr nok at han er Man U spiller innen få dager. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 RvP har visstnok blitt fjernet herfra: http://arsenaldirect.arsenal.com/ Betyr nok at han er Man U spiller innen få dager. Det første forslaget jeg får opp når jeg skal modifisere drakter er RvP. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 RvP har visstnok blitt fjernet herfra: http://arsenaldirect.arsenal.com/ Betyr nok at han er Man U spiller innen få dager. Det første forslaget jeg får opp når jeg skal modifisere drakter er RvP. Hmm, ja, jeg ser ham dessuten her: http://arsenaldirect.arsenal.com/home-kit/adult-201214-ls-home-shirt/invt/479303r/ Burde vel ha sjekket litt nærmere Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 @Benbjo: tror ikke det er ikke vits i å lete etter sånne tegn på Arsenal.com, da de aldri endrer noe på siden før det er 100% klart. Få deg avatar, jif! Skal prøve Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvem av de nysignerte spillere tror dere blir utvist i den første PL-kampen? Koscielny ble det for 2 år siden, samt at Gervinho ble utvist for 1 år siden, begge spilte i PL for første gang. Trenden fortsetter vel i år? For ikke å snakke om hvem som blir langtidsskadet! Vi har alltid minst 1 spiller som er ute i 90% av sesongen. I år er pengene mine på Kos. Lenke til kommentar
Populært innlegg Payung Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Hvis van Persie fortsatt vil dra, etter at vi har forsterket laget med Podolski, Giroud og Cazorla, er det kun penger det handler om. Dagens stall med van Persie kan kjempe i toppen, og er på høyde med ManU på papiret. Av alle de sesongene han har vært i Arsenal er det kun siste halvannet år han har vært en fast del av laget. Her har klubben brødfødt han selv og hele hans familie uten at vi har fått annet en 18mnd med skikkelig kvaliet gjennom alle disse årene. Så presterer han å klage. Vi forsterker stallen på en slik måte vi ikke har gjort på mange år. Det hjelper heller ikke på. Alt handler om £. Selg faenskapet til høystbydende over £20 mill. Så kan han vise frem til hele verden at han kun handler om penger slik som resten av søpla. Om han drar til ManU viser han bare hvilken jævla idiot han er. Da skal vi være glad kvitt han. Måtte Scholes takle han på første trening slik at han blir ute hele sesongen. 15 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Støtter det innlegget 100% Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvis det kun er penger det handler om, kunne vel van Persie blitt i Arsenal. Han ble jo helt sikkert tilbudt høyere lønn under kontraktsforhandlingene, spørs bare om det er for sent å snu nå. Går han ut å beklager det idiotiske statementet fra tidligere, takker klubben for å vise ambisjoner ved å signere 3 klassespillere (kan bli 4) og signerer en ny kontrakt så er han tilgitt for min del. Alle gjør feil. Forrige overgangsvindu var han jo midt oppe i kaoset med Cesc og Nasri som stakk, og tilsynelatende middelmådige spillere ble hentet inn. Regner med at han var redd den samme regla om igjen, og at sjansene for å vinne noe som helst i karrieren minsker for hvert år han blir i klubben. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Benbjo, paranoid much? Han er ikke den eneste, se bare tilbake på Iniesta-sitatet Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Siden vP kom med det statementet har jo kun Cazorla kommet inn. Husk at Poldi og Giroud var allerede klar foer han sa han ikke ville forlenge. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Benbjo, paranoid much? Hva tenker du på? RvP-greia eller skadegreia? Sistnevnte var halvveis ironi, men det er en kjent sak at vi hver eneste sesong i mange år nå har hatt en langtidsskade på minst 1 spiller. Jeg nevner i fleng: Wilshere, Vermaelen, Ramsey, Rosicky. RvP-greia var en link jeg ble tilsendt og så bare på landingssiden uten å utforske det noe mer. Siden RvP ikke var der, så antok jeg at det var riktig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ekte kjærlighet med den drakta der 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Benbjo Skrevet 10. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. august 2012 Neste som kommer ut og kommenterer er nok Pique, før Fabregas selv sier at Song holdes som fange i Arsenal og er desperat etter å forlate klubben. http://www1.skysports.com/football/news/11095/7979118/Pique-would-welcome-Song Hahaha, jeg ler meg i hjel! 10 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Vannvittig bra spådd Benbjo Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Fuck dem, barca-drittungene. Kan de ikke slutte å stjele fra oss??? Henry, Hleb, Cesc og nå Song. Slutt å sutre etter våre spillere! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Fin gjennomgang av spillerstallen til Arsenal. Spesielt Gervinho var knakende knall: Strengths: Not bad at dribbling in a straight line, he’s also above average at winning throw-ins in the final third. His legendary forehead is straight out of a Tolkien session on the opium. Weaknesses: Tends to take a sabbatical between January and February, he’s the only man in the squad capable of making Marouane Chamakh look composed in front of goal. His real name is Gervais Lombe Yao Kouassi which is an anagram of ‘Shoot, dammit! SHOOT!’ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå