invalid_user Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hva er det jeg leser, Senderos til Milan?! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Forstår ikkje kva Wenger & co. gjer på no. Senderos er riktignok ikkje den beste midtstopparen, men vi har ikkje råd til å sleppe nokon spelarar no, og han har så absolutt forbedringspotensial. Faktisk, så var det med Senderos som partner til enten Toure eller Gallas det gjekk best i fjor. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er jeg den eneste som synes Xabi Alonso suger ræv? Jeg har aldri hatt noe sans for han, men det virker som om jeg er den eneste. Suger ræv var vel å ta i litt må jeg si. Hadde en relativt dårlig sesong i fjor, mye på grunn av skader og lignende, men i toppform er han verdensklasse eller hvertfall tett opptil synes nå jeg. Han har jo pasninger fra en annen verden til tider. Glad Liverpool beholder han. Nå skal det sies at Alonso ikke akkurat skaper allverden, ei heller er den mest bevegelige. Men ja, Arsenal hadde dratt stor nytte av han. @Tomwhittaker. Dere har jo Silvestre! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jepp, godt med Silvestre inn, slik vi fekk litt dybde i stallen. Berre synd det forsvann to forsvarar ut... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 James Milner ønsker seg bort fra Newcastle nå, og her syns jeg faktisk vi må slå til! Kjøper vi han, får vi en målfarlig ving som kan spille på begge sider, noe som er viktig for bredden av stallen. Dessuten tror jeg han kan gå inn og spille på høyresia allerede nå siden Walcott ikke viser spesielt stor framgang. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 "1 - 0 NASRI. Van Persie leker med Twente-forsvarerne og slår en pasning til Nasri. Han klinker til med venstrebeinet fra venstrekanten av 16-meteren og i mål." VG ser tydeligvis ikkje kampen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Kikka akkurat bort fra streamen da Nasri putta. Hvordan var målet? Men faen for et sjansesløseri. Van the man bør komme i form snart, hva skjedde med gullfoten? Og Walcott burde skutt i stedet for å ha sentret i den situasjonen i stad. Ok, nå så jeg målet. Slapt av VG. Og bortsett fra den målsjansen har Walcott faktisk vært ganske frisk. Endret 27. august 2008 av iRoman Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Walcott har absolutt spelt akseptabelt i dag. Jevnt over har det vore mykje betre enn mot Fulham (alt ville vel vore bedre uansett). Deilig at Nasri scorar igjen, lovar bra for resten av sesongen. Har lyst å sjå Vela i andre omgang, helst i minst 30 min. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Deilig at vi gjør jobben, og (etter det jeg leser) spiller meget bra fotball. Godt å lese! Krysser fingrene for Standard Liege nå! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 THEO! Sånn liker vi det. Er det meg eller har han spilt spiss i 2. omgang? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Arsenal herjer Grattis da gutters Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 kommentatoren irriterer meg jævlig! Hva er så gøy å rakke ned på Bendtner?!? Han var veldig bra i første omgang og brukbar i andre omgang, han er ung og trenger tid.. FUCK OFF kommentatoren!!!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Roolig nå Fox. Skjønner ikke hvorfor du blir så irritert av sånt, bare drit i hva de sier. Gamern: Takker. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg irriterer meg over folk som sier ting å gjøre narr av de unge spillere... Hva er så kult med det? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kommentatorene på viasat plattformen er jo pinlig ræva, så ville ikke lagt noen vekt på det. Har irritert meg over de folka der i mange herrens år. Sier så mye BS i løpet av en kamp at det er til å spy av. Men på med Viasat 4 gutta, nå skal vi heie på Standar Lierse Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 The Game, det blir utrolig pinligt for Liverpool hvis de klarer det ikke ^^ Men de fikser det snrt uansett, er 99% sikker.. Men man kan alltid håpe Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvis de ikke klarer dette må jeg få le meg i hjel, har en stefar som holder med pool Men som vanlig har de faens til flaks på slutten, gjerne flere minutter på overtid. Sporten på tv2 snart for oss som ikke har sett målene enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Og selvfølgelig klarte de det på nesten samme måte du fryktet Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvis de ikke klarer dette må jeg få le meg i hjel, har en stefar som holder med pool Dere er jo selvfølgelig redde for at vi skal slå dere ut igjen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvis de ikke klarer dette må jeg få le meg i hjel, har en stefar som holder med pool Dere er jo selvfølgelig redde for at vi skal slå dere ut igjen Får vi en dommer med øyne denne gangen skjer nok ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå