MartinF Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Robin skal være med til Tyskland. Kan det tyde på at han nå vil vurdere å bli/forlenge? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Mourinho innrømmer at Sahin neppe vil få mye spilletid i Madrid, og er åpen for at spilleren flytter på seg. Men ikke nødvendigvis til Arsenal, selvsagt. Andre steder har jeg også lest at det ikke først og fremst er Arsenal, men Sahin selv og agenten hans, som vil ha en kjøpeklausul med i en eventuell lånekontrakt. Endret 3. august 2012 av thomit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Er jo ingen hemmelighet at Mourinho er åpen for lån for Sahin... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Inntil RvP forlenger kontrakten sin, er han et avsluttet Arsenal-kapittel, for min del. Slik det er akkurat nå, bør han bare få fungere som backup for Giroud, hvis han fremdeles er her når sesongen starter. Men - hvis han snur, og tegner ny kontrakt, er jeg villig til å være med på at hans kontraktnekt faktisk har vært et genialt trekk. Det har tvunget Arsenal og Wenger å hente inn klassespillere. Jeg er dog slett ikke sikker på at det var akkurat dette som egentlig var RvP's hensikt - men det spiller liten rolle, i så fall. Hvis det viser seg at RvP nå er fornøyd med "ambisjonene" til Arsenal, og skriver ny kontrakt, så er jeg også fornøyd. Hvis vi også får tak i Sahin, om enn bare på lån, er jeg ikke veldig bekymret for kvaliteten eller dekningen på kommende sesongs lag, tvert i mot. Unntaket for min del er fremdeles høyre og venstreback. Høyre = der mangler det adekvat dekning for Sagna. Venstre = der mangler det både kvalitet og dekning, etter min mening. Endret 3. august 2012 av thomit Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Arsenal's teenage striker Benik Afobe has joined Championship side Bolton on a season-long loan deal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Arsenal's teenage striker Benik Afobe has joined Championship side Bolton on a season-long loan deal. Bra for ham. Trenger mer erfaring og Bolton ser ut til å være en fin destinasjon. Gjorde det bra med Wilshere og Sturridge. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Noen som ser en likhet? Resten av laget finner du her: http://www.gettyimag...orial&p=arsenal Endret 3. august 2012 av Kleivis 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) @atald Du som henger på r/soccer? "Oh well, we won the famous bear trophy" Ja, det er meg. Kan ikke huske å ha sett deg der. Bare lurker eller annet brukernavn? Endret 4. august 2012 av Atald Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Bendtner ser ikke fornøyd ut Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 @atald Du som henger på r/soccer? "Oh well, we won the famous bear trophy" Ja, det er meg. Kan ikke huske å ha sett deg der. Bare lurker eller annet brukernavn? Bare lurker :] Morsomt å treffe på andre forumbrukere. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Status Quo med Cazorla? Fremdeles ingenting nytt om fyren Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Status Quo med Cazorla? Fremdeles ingenting nytt om fyren Ene lagkameraten hans ble visstnok sitert på at Cazorla allerede hadde blitt solgt. Ditto det samme med Rondon.. Er også en god del rykter om Sahin og at det kun er lønnsdelen som gjenstår før avtalen er ferdig. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Cazorla blir nok annonsert i løpet av 48 timer som det er blitt sagt på twitter de siste dagene.. Men det virker som han er i boks ja. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Signerer Arsenal Cazorla og evt. Sahin betyr det at 1-2 non-homegrown spillere må ut. Hvem tror dere det blir? Endret 5. august 2012 av jlf Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Tipper squillaci blir en av de Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jepp, håper det er mulig å få solgt Squillaci. Park, Arshavin og van Persie er vel de andre aktuelle. Skulle gjerne sett at Arshavin blir solgt mens det fortsatt er mulig å få noe for han. Park fortjener en sjanse, og det er lov å håpe at van Persie blir. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Signerer Arsenal Cazorla og evt. Sahin betyr det at 1-2 non-homegrown spillere må ut. Hvem tror dere det blir? Wenger sa jo at Squillaci, Park og Bendtner alle sammen kom til å forsvinne. Samtidig som at Arshavin fortsatt var i limbo. Vi har "god" plass. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Wenger lukter på Ajax' Gregory van der Wiel. Offensiv back som kan spille begge sider. Akkurat det vi trenger. Hvis Cazorla og Sahin går i boks + van der Wiel, er jeg veldig fornøyd med forsterkningene til 1.stelaget. Men samtidig er det jo et knippe ungdommer som også er i kikkerten, som M'biaye Niang, Luke Shaw, Carlos Fierro ... den samlede kjøpesummen hvis alle disse går i boks (inkludert Podolski og Giroud), er mindre enn hva enkelte av konkurrentene er villig til å bruke på 1 spiller. Jeg har absolutt ingenting å utsette på styrets bruk av penger, eller Wengers innkjøpspolitikk. Edit: Squillaci, Bendtner og Arshavin har veldig god lønn, særlig sistnevnte. Det kan vise seg vanskelig å bli kvitt dem, og i hvertfall ser jeg for meg billigsalg, eller fri overgang. Da spørs det bare om disse foretrekker å spille fotball, eller om de er fornøyde med å sitte på benk/tribune og håve inn penger. Det er neppe noen klubber som vil være villige til å matche lønnen deres, eller betale noe særlig for å kjøpe dem. Forresten - jeg ser at både Malaga og Real Madrid spiller treningskamper (opptak) på TV2 PL i natt - noen som vet om Cazorla/Sahin spiller? Endret 5. august 2012 av thomit Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 http://fifa.com/worldfootball/clubfootball/news/newsid=1 Fifa bekrefter Cazorla til Arsenal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå