Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg er enig med Thomit. Jeg vil heller ikke avskrive Chamakh helt. Med spilletid tror jeg han kan være helt ok. Han var jo ganske bra for oss første halvdel av forrige forrige sesong. Jeg skjønner heller ikke helt hva dere synes løsningen er, hente enda en spiss fordi Giroud og Podolski ikke rekker sesongstart? Dessuten kan det hende RvP-saken drøyer litt ut, og at han spiller for oss de første kampene.

 

Så han var ganske bra for 2 år siden. Ikke særlig relevant i dag. Problemet er at han ikke scorer mål, noe som er ganske kritisk for oss som spiller med 1 spiss.

 

Løsningen ville vært å ta med Giroud eller Podolski til asia og gi dem spilletid. Å la Chamakh være førstevalget vil koste oss mange poeng i sesongstarten.

 

Hva mener du med at han ikke scorer mål? Du kan ikke dømme ham ut i fra bare et par innhopp. Med spilletid så viste han jo den sesongen at han faktisk kan skape ting. 7 mål og 7 assists på en halv sesong er ikke det dårlig det.

 

Han spilte faktisk en del på reservelaget sist sesong. Ble ikke mange målene av det gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med Thomit. Jeg vil heller ikke avskrive Chamakh helt. Med spilletid tror jeg han kan være helt ok. Han var jo ganske bra for oss første halvdel av forrige forrige sesong. Jeg skjønner heller ikke helt hva dere synes løsningen er, hente enda en spiss fordi Giroud og Podolski ikke rekker sesongstart? Dessuten kan det hende RvP-saken drøyer litt ut, og at han spiller for oss de første kampene.

 

Så han var ganske bra for 2 år siden. Ikke særlig relevant i dag. Problemet er at han ikke scorer mål, noe som er ganske kritisk for oss som spiller med 1 spiss.

 

Løsningen ville vært å ta med Giroud eller Podolski til asia og gi dem spilletid. Å la Chamakh være førstevalget vil koste oss mange poeng i sesongstarten.

 

Hva mener du med at han ikke scorer mål? Du kan ikke dømme ham ut i fra bare et par innhopp. Med spilletid så viste han jo den sesongen at han faktisk kan skape ting. 7 mål og 7 assists på en halv sesong er ikke det dårlig det.

 

Han spilte faktisk en del på reservelaget sist sesong. Ble ikke mange målene av det gitt.

 

Det at Wenger tror på ham er jo selvfølgelig også en viktig faktor. Hva veit du egentlig? Og som sagt: Han har vist at han kan prestere hvis han får spilletid på førstelaget. Det er det som teller.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Thomit. Jeg vil heller ikke avskrive Chamakh helt. Med spilletid tror jeg han kan være helt ok. Han var jo ganske bra for oss første halvdel av forrige forrige sesong. Jeg skjønner heller ikke helt hva dere synes løsningen er, hente enda en spiss fordi Giroud og Podolski ikke rekker sesongstart? Dessuten kan det hende RvP-saken drøyer litt ut, og at han spiller for oss de første kampene.

 

Så han var ganske bra for 2 år siden. Ikke særlig relevant i dag. Problemet er at han ikke scorer mål, noe som er ganske kritisk for oss som spiller med 1 spiss.

Det største problemet per nå er at han omtrent ikke kom seg til sjanser i pre-season-kampene som er gjennomført til nå på grunn av begredelige bevegelser uten ball. Afobe var milevis bedre på det punktet, og jeg foretrekker klart en spiller som sliter med avslutningene i pre-season, men som stadig kommer seg til sjanser, fremfor en som ikke kommer seg til sjanser en gang.
Lenke til kommentar

Det største problemet per nå er at han omtrent ikke kom seg til sjanser i pre-season-kampene som er gjennomført til nå på grunn av begredelige bevegelser uten ball. Afobe var milevis bedre på det punktet, og jeg foretrekker klart en spiller som sliter med avslutningene i pre-season, men som stadig kommer seg til sjanser, fremfor en som ikke kommer seg til sjanser en gang.

 

Det er jo greit nok det. Jeg snakka litt mer på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar

''Emmanuel Frimpong has been fined £6,000 by the Football Association and warned about his future behaviour after he admitted to a charge of improper conduct.''

 

Syns forøvrig dette er unødvendig, når klubben selv har tatt tak i dette.

 

På en annen side synes jeg han har godt av det. For han er en skikkelig drittunge.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

RvP har visst signert for Juventus, ifølge Fifa-agent Fabio Parisi..

http://www.metro.co....i#ixzz22Kfx7P6S

 

Den artikkelen og uttalelsene er bare piss. Se her:

 

He told Italian TV: 'I think Juventus have had a signed contract with Van Persie for some time locked away in a notary’s desk.

'It is just my opinion, but I think there’s an eight out of ten chance the Dutchman will join the Bianconeri.'

 

Read more: http://www.metro.co.uk/sport/football/907061-robin-van-persie-has-signed-contract-with-juventus-says-agent-fabio-parisi#ixzz22N940dkx

 

1. Hvordan kan han ha signert en kontrakt med Juve, men det er fremdeles bare 80% sjanse for at han drar dit?

2. RvP har ikke lov til å forhandle med andre klubber og signere kontrakt før januar 2013. Uten Arsenals tillatelse.

 

Konklusjon: Agenten snakker drit.

Lenke til kommentar
arseblog ‏@arseblog

Sport.es say Barcelona could close Song signing inside 48 hours. Also says AW will let Song go because he's got Arteta, Diaby and Benayoun!

 

Hva tror dere? (Morsomt at de tror vi har Benayon, da). Men om Barca hadde kommet løpende, tror jeg ikke Song hadde vært vond å be.

Lenke til kommentar
arseblog ‏@arseblog

Sport.es say Barcelona could close Song signing inside 48 hours. Also says AW will let Song go because he's got Arteta, Diaby and Benayoun!

 

Hva tror dere? (Morsomt at de tror vi har Benayon, da). Men om Barca hadde kommet løpende, tror jeg ikke Song hadde vært vond å be.

 

Ubegripelig om det skjer. Da må vi handle en DM i verdensklasse. Arteta og Diaby spiller ikke i Song sin posisjon. Høres ut som en latterlig dårlig artikkel.

 

Forresten, hva skal Barca med Song? Midtbanen deres er stappa som den er.

Lenke til kommentar

Tja, får vi et bud på £30m+ så ville tror jeg det bør vurderes. Dog spekuleres det i summer rundt 11-12m pund. Det er jo klart uaktuelt.

 

Så over til litt godt nytt:

D ‏@AFCAMDEN

Just hat it confirmed. Cazorla is on the plane on his way to London - Medical this afternoon!!!!! #AFC

 

og

 

Mr. Arsenal ‏@OsmanZtheGooner

Apparently it will depend on Sahin now to choose between Arsenal & Galatasaray if that is the case

 

Vet du hater twitter, Martin, men akkurat AFCAMDEN er pålitelig. Var den første som rapporterte Giroud interessen vår. Cazorla ser ut til å være done deal (med mindre noe dukker opp på medical). Ryktes at han får 70k pund i uka i 4 år.

 

Den andre twitteren kjenner jeg ikke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...