Kleivis Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 2-1 til Kitchee. Vi henger ikke med bakover. Pent av Kitchee då. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Ubegripelig svakt. Vi blir rundtspilt av et kinesisk amatørlag. Latterlig. Og disse skal liksom spille for førstelaget til Arsenal? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Har vært ganske dårlig ja, men vi er hvertfall bedre fremover nå enn i første. Bakover er vi katastrofe. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 2-2 Eisfeld etter herlig forarbeid av Gervinho. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Eisfeld har en evne til å være på rett plass til rett tid. Meeeget god til å lese spillet. Endret 29. juli 2012 av Vestaa 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Gervinho herjer nå. Vår beste idag. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hvem fikk jobben etter Pat Rice, som assistent? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Wenger bekrefter at han vil starte med Chamakh på topp i starten av PL: http://www.metro.co.uk/sport/football/906778-olivier-giroud-and-lukas-podolski-to-miss-arsenals-season-opener Blir vanskelig å ta noe særlig med poeng i sesongstarten mtp de vanskelige kampene og vi spiller med 10 mann. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Chamakh kommer til å få en kjempesesong, og vil holde Giroud på benken! .... (krysser fingrene) Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Chamakh kommer til å få en kjempesesong, og vil holde Giroud på benken! .... (krysser fingrene) Nice trolling. En ikke integrert Podolski eller Giroud er milevis bedre enn Chamakh. Ville også valgt Afobe ovenfor Chamakh. Chamakh er en impotent og veldig veldig begrenset spiller. 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Trolling? Anyway - Chamakh har vært skuffende, ingen tvil om det. Men det kan jo være bare at han har en downperiode, ikke sant? Jeg tviler sterkt på at Wenger hadde kjøpt ham hvis han er så talentløs som du påstår. Og helt sikkert gode grunner til at Chamakh foretrekkes foran Afobe. Jeg tror faktisk Wenger vet bedre enn deg, eller meg Derfor håper jeg jo faktisk at Chamakh får en "oppvåkning". Det har skjedd før, at spillere har hatt en eller to sesonger ute av shape, for så å blomstre igjen. Han var jo faktisk ikke helt borte i de første kampene i sin første sesong, da RvP var ute med skade. Ikke trolling, bare et genuint håp. Trodde ikke det kunne misforstås, jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Bare en downperiode? Chamakh har vært en eneste stor down. Bomkjøp deluxe. Han passer rett og slett ikke inn i laget. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Hvor mange sjanser har han fått, etter at RvP holdt seg skadefri en hel sesong? Kan godt hende at han forsvinner, men enn så lenge så velger altså Wenger å ta ham med i planene for kommende sesong, virker det som - og da er det vel helt greit å håpe på at han kommer i form? Hva er problemet? Endret 30. juli 2012 av thomit Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Bare en downperiode? Chamakh har vært en eneste stor down. Bomkjøp deluxe. Han passer rett og slett ikke inn i laget. Var jo ikke kjøp da, men hent. Han kom jo gratis. Synes det første halvåret hans var akseptabelt, men etter at RvP tok plassen hans har han vært en skygge av seg selv. Mistet all selvtillit. Jeg har enda ikke gitt han helt opp med tanke på å være backup, men snora som holder han oppe for min del er meget tynn. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Må bare få minne om at Chamakh hadde omtrent samme status i fransk liga som Giroud har nå, og de er samme spisstyper. Å hevde at Giroud er "milevis bedre enn Chamakh" ... vel, jeg velger å vente og se. Jeg håper du har rett, Stefan_B, men jeg håper like mye på at Chamakh blir like god i premier League som han var i Frankrike. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Når man ser Chamakh spille så ser man hvor begrenset han er. Han er god med ryggen vekk fra mål hvor han kan føre ballen 10-15 meter bakover til sitt eget mål før han sentrer den vekk. Hans største attribut er at han er en forholdsvis god pasningsspiller og at han er temmelig brukbar på hodet. Det er absolutt alt. Er helt absurd å påpeke at Chamakh kun har hatt "en downperiode". Han var "on-fire" når han kom til klubben, men det er ikke uten grunn til at han ble droppet momentant når van Persie ble skadefri. Fordi han har såpass store begrensninger i spillet sitt. En usedvanlig lite målfarlig spiller som rett og slett ikke har viljen til å prøve på noe mer. Absolutt ikke godt nok for Arsenal og da tenker jeg ikke bare på de faktiske kvalitetene han har, men den mentale delen. Han kastet inn håndkleet det øyeblikket van Persie erstattet han i førsteellveren og etter det har han ikke engang prøvd å jobbe seg ordentlig inn engang. Til og med når han spilte for reservene var han blant de dårligste spillerene på banen og klarte faen ikke å score på åpent mål engang. Temmelig labert for en mann på 28 år som har mange sesonger med toppfotball under beltet. 2 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ok, jeg bøyer meg i støvet, Stefan. Du har mye større peil enn Wenger, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå