Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Sahin er på vei til London. Grunnen er ukjent, men i følge Marca og en drøss med spanske journalister skal vi låne ham ut sesongen. Hvis vi får Sahin og Cazorla, kommer jeg til å gråte av glede.

 

@GoonRambler:

Both Marca and Daily Mail are reporting Sahin to #afc loan is done.
Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 år lån, men ikke en utkjøpsklausul. Antar at Sahin kommer for å erstatte Wilshere. Altså, la sistnevnte få denne sesongen på å komme seg og sakte med sikkert bli bragt tilbake.

 

Alternativt så har Cazorla dealen kollapset, men det virker litt merkelig at vi da går for Sahin på 1 års lån når det fortsatt er tid til å finne andre alternativer + at de to er ulike spillertyper.

 

Eventuelt så er Tottenham også en klubb i London. Mtp at RM er interessert i Modric kan det jo være dit han går.

 

Velger å se postivt på det og at det er for å gi Wilshere tid at han kommer. Virker også det mest sannsynlige alternativet.

Lenke til kommentar

Hvordan vi ikke har golla enda forstår jeg ikke. 50 skudd utenfor, 30 på pantern i mål og 5 i stolpen.

 

Simple. Vi sliter med å score mål når van Persie ikke spiller.

 

Men, helt seriøst. Vi har stilt med Gervinho og Chamakh på topp. Er ikke akkurat storscorere dette her..

Lenke til kommentar

Kan vi sette igjen Chamakh i Kina når vi flyr hjem? Hvem som helst andre gjør en bedre jobb enn han på topp for Arsenal.

 

+1 for den her.

 

Utrolig skuffet over at Afobe ikke fikk spille spiss. Er så håpløst å kaste inn en spisstype som han på kanten når man har Chamakh på topp..

Lenke til kommentar

Wenger avfeier at det har blitt inngått en avtale med Sahin. Kilde: Sky Sports.

 

Lukas Podolski

 

Sky Sports reported: "Arsène Wenger has denied the latest reports that Germany international Lukas Podolski has agreed to join Arsenal."

 

39 days later, Podolski joined Arsenal.

 

Mikel Arteta

 

Sky Sports reported: "Arsenal have ended their interest in signing Everton midfielder Mikel Arteta."

 

A few hours later, Wenger did a u-turn and signed Arteta.

 

Per Mertesacker

 

Luis Mira at goal.com reported: "Arsenal coach Arsène Wenger has rejected suggestions he is planning a move for Werder Bremen centre-back Per Mertesacker."

 

20 days later, Mertesacker became a Gunner.

 

Andrey Arshavin

 

Football.co.uk reported: "Arsenal manager Arsène Wenger has denied that Russia ace Andrei Arshavin is on the verge of completing his transfer to the Emirates Stadium."

 

A week later, Wenger signed Arshavin. Don't forget that a year earlier, Le Professeur said Arshavin wasn't a transfer target.

 

Høhø.

 

Sier ikke at Sahin ender opp her, men gud så deilig det hadde vært. Bedre enn Arteta, Diaby og Coquelin (selv om han er en av mine favoritter og et jævlig stort talent) samt at det ikke ville vært så stort press på Wilshere når han kom tilbake hvis Sahin var her. Det eneste kjipe er hvis vi ikke har noe "option to buy" og Sahin har en knallsesong. Anyway: Cazorla + Sahin inn nå og en backup keeper for Szczesny så begynner vi å snakke til tross for at vi mest sannsynligvis mister van Persie snart.

 

Szczesny

 

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

 

Song - Sahin

 

Gervinho - Cazorla - Chamberlain

 

Podolski/Giroud

 

Hadde vært temmelig brukbart det der! Spillere som Santos, Arteta, Wilshere, Diaby, Ramsey, Giroud/Podolski, Coquelin, Rosicky, Miyaichi, Walcott, Djourou, Mertesacker osv. som backups.

 

Ikke at det kommer til å skje, men er lov å drømme! :p

Lenke til kommentar

Har aldri sagt at Wengers ord er lov, og har fulgt PL såpass lenge at jeg vet at Wenger pleier å dysse ned overgangsprat, skulle bare dele uttalelsen.

 

Uansett, Giroud, Podolski og muligens Sahin + Cazorla til Arsenal gjør meg til en nervøs Spurs-supporter.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Har aldri sagt at Wengers ord er lov, og har fulgt PL såpass lenge at jeg vet at Wenger pleier å dysse ned overgangsprat, skulle bare dele uttalelsen.

 

Uansett, Giroud, Podolski og muligens Sahin + Cazorla til Arsenal gjør meg til en nervøs Spurs-supporter.

 

Hvorfor det? Liverpool har da ikke forsterket noe særlig i sommer de. :green:

 

Sorry. Kunne ikke dy meg.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...