Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Sies at Frimpong får bot av klubben pga Twitter-saken.

Stemmer dette er det vel for å slippe mulige represalier fra FA?

Uansett skal klubben ha ros for å ta tak i dette selv, hvis så er tilfelle.

Utrolig at Tottenham supporteren som haapet at Frimpong skulle brekke baade hendene og beina gaar fri - mens Frimpong faar bot pga at han kalte han 'yid scum'

Helt seriøst tror jeg ikke Frimpong vet hva som ligger bak "yids". Ikke den smarteste kniven i skuffen. What?

FM har btw overgått seg selv.

post-167348-0-83599600-1343251593_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"There is an offer, they say, for Santi Cazorla," Pellegrini told a press conference. "To sell him for €20 million would be to give him away. I don't think the club intends to do that.

Read more at http://www.espn.co.uk/football/sport/story/162242.html?CMP=OTC-RSS#tA7EtzwIVVwqO6ZJ.99

Kan aldri se for meg at Wenger er villig til å gå særlig høyere enn 20m euro (15.6m pund). Denne dealen ser dårligere og dårligere ut.

Lenke til kommentar

Det er ikke Pellegrini som bestemmer om han blir solgt eller ei. Det sier seg selv at han ikke vil miste en av sine beste spillere, så det er ganske naturlig at han kommer med en uttalelse som denne. Rapporter sier at Cazorla har fortalt klubben at han vil til Arsenal, og dette kombinert med Malagas økonomiske problemer gjør at jeg tviler på at de takker nei til €20m.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt ikke, men han sier han har snakket med eierene som er enig i at 20m euro er peanøtter.

I've talked a lot with [vice-president] Abdullah Ghubn and with the Sheikh and this would not be representative of their mentality. It would send out the wrong signal ahead of our Champions League campaign.

Deres økonomiske problemer er også, i følge kilder nær klubben, høyst overdrevet av media i england. Husk at sjeiken bare kan knipse med fingrene så er alt i orden.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke det han sier.

"There is an offer, they say, for Santi Cazorla," he said.

"To sell him for €20 million would be to give him away. I don't think the club intends to do that.

"I've talked a lot with [vice-president] Abdullah Ghubn and with the Sheikh and this would not be representative of their mentality. It would send out the wrong signal ahead of our Champions League campaign.

"If significant offers come in for players they are worthy of consideration, but I don't think Santi will be leaving for €20 million."

Virker for meg som om Pellegrini ikke har snøring på hva som foregår.

Og forresten, hvis sjeiken bare kan knipse med fingrene og redde klubben, hvorfor har han ikke gjort det enda når fristen er 31. juli?

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enkelt, jo lengre han venter jo større" heltestatus" vil han få. Naturlig nok.

Se det slik: En drage truer landsbyen din. Dreper du dragen før han har gjort noe vil "ingen" bry seg. Har dragen derimot brent ned noen hus og tatt med seg noen fagre jomfruer først, så vil folk være enda mer takknemlige for din heltedåd.

Dessuten er han visstnok til vei til Spania nå for å rydde opp i problemene.

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at jeg har lest noe som sa at sheiken er "tom" eller ikke villig til å spytte i mer penger i klubben. Mulig at det er jeg som har lest feil eller overtolket noe, men jeg er rimelig sikker på at jeg leste det av enten en link her, eller av noe @YoungGunsBlog skrev på twitter.

Som sagt er jeg ikke 100 % sikker, så ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar

Er det idag Arsenal skal spille mot City?

Ja, klokken 14:00 norsk tid.

EDIT: 4-4-2 neste sesong?

‏@YoungGunsBlog

Good stuff from @SiuFay over night: Arsène Wenger says Giroud is a 4-4-2 striker and Podolski will play central. New formation?
Endret av Tekk
Lenke til kommentar

Ka, hvor mye ble det? Ca en Torres?

Rundt det tror jeg. Poenget er bare at nå så er mye av spillerkjøpene faktisk finansiert med pengepremiene våre. Roman har sikkert spyttet inn noe ettersom vi har handlet for 70 millioner pund, men langt fra så mye som tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...