Iceman #10 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Sies at Frimpong får bot av klubben pga Twitter-saken. Stemmer dette er det vel for å slippe mulige represalier fra FA? Uansett skal klubben ha ros for å ta tak i dette selv, hvis så er tilfelle. Utrolig at Tottenham supporteren som haapet at Frimpong skulle brekke baade hendene og beina gaar fri - mens Frimpong faar bot pga at han kalte han 'yid scum' Helt seriøst tror jeg ikke Frimpong vet hva som ligger bak "yids". Ikke den smarteste kniven i skuffen. What? FM har btw overgått seg selv. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Cazorla har visstnok endret biografien sin på twitter: Santi Cazorla's Twitter biography now reads: "I am Malaga C.F. player... I AM VERY HAPPY TO BE WITH THIS GREAT TEAM!" http://twitter.com/santicazorla12 om kontoen er ekte eller ikke vet jeg ikke, men om den er det kan vi legge dette ryktet dødt hvertfall. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kontoen der er garantert ikke ekte.. så få followers for det første? Deretter tar man en titt på bildene han har lagt ut.. ikke et eneste bilde som ikke er tatt rett fra google. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Fake. Bilder fra google og blir ikke fulgt av verken Malaga sin offisielle twitterkonto eller noen av de spanske landslagsspillerne. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 @OliPriceBates: Fee agreed for Cazorla, 20m euros. Visstnok svært pålitelig. 14,520 followers. Føler meg mer og mer trygg på at Cazorla er en Arsenal-spiller før uken er omme! Han er overhodet ikke pålitelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 "There is an offer, they say, for Santi Cazorla," Pellegrini told a press conference. "To sell him for €20 million would be to give him away. I don't think the club intends to do that.Read more at http://www.espn.co.uk/football/sport/story/162242.html?CMP=OTC-RSS#tA7EtzwIVVwqO6ZJ.99 Kan aldri se for meg at Wenger er villig til å gå særlig høyere enn 20m euro (15.6m pund). Denne dealen ser dårligere og dårligere ut. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det er ikke Pellegrini som bestemmer om han blir solgt eller ei. Det sier seg selv at han ikke vil miste en av sine beste spillere, så det er ganske naturlig at han kommer med en uttalelse som denne. Rapporter sier at Cazorla har fortalt klubben at han vil til Arsenal, og dette kombinert med Malagas økonomiske problemer gjør at jeg tviler på at de takker nei til €20m. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Selvsagt ikke, men han sier han har snakket med eierene som er enig i at 20m euro er peanøtter. I've talked a lot with [vice-president] Abdullah Ghubn and with the Sheikh and this would not be representative of their mentality. It would send out the wrong signal ahead of our Champions League campaign. Deres økonomiske problemer er også, i følge kilder nær klubben, høyst overdrevet av media i england. Husk at sjeiken bare kan knipse med fingrene så er alt i orden. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Det er jo ikke det han sier. "There is an offer, they say, for Santi Cazorla," he said. "To sell him for €20 million would be to give him away. I don't think the club intends to do that. "I've talked a lot with [vice-president] Abdullah Ghubn and with the Sheikh and this would not be representative of their mentality. It would send out the wrong signal ahead of our Champions League campaign. "If significant offers come in for players they are worthy of consideration, but I don't think Santi will be leaving for €20 million." Virker for meg som om Pellegrini ikke har snøring på hva som foregår. Og forresten, hvis sjeiken bare kan knipse med fingrene og redde klubben, hvorfor har han ikke gjort det enda når fristen er 31. juli? Endret 26. juli 2012 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Enkelt, jo lengre han venter jo større" heltestatus" vil han få. Naturlig nok. Se det slik: En drage truer landsbyen din. Dreper du dragen før han har gjort noe vil "ingen" bry seg. Har dragen derimot brent ned noen hus og tatt med seg noen fagre jomfruer først, så vil folk være enda mer takknemlige for din heltedåd. Dessuten er han visstnok til vei til Spania nå for å rydde opp i problemene. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Ikke alle eiere er like rike som Abramovich. Vi får se hva som skjer. 1 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Er ganske sikker på at jeg har lest noe som sa at sheiken er "tom" eller ikke villig til å spytte i mer penger i klubben. Mulig at det er jeg som har lest feil eller overtolket noe, men jeg er rimelig sikker på at jeg leste det av enten en link her, eller av noe @YoungGunsBlog skrev på twitter. Som sagt er jeg ikke 100 % sikker, så ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Folk glemmer jo at vi fikk mye for å vinne CL også.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ka, hvor mye ble det? Ca en Torres? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ca 10 millioner mer tror jeg. Eventuelt en Hazard, Oscar, og en Marin. Er det idag Arsenal skal spille mot City? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Er det idag Arsenal skal spille mot City? Ja, klokken 14:00 norsk tid. EDIT: 4-4-2 neste sesong? @YoungGunsBlog Good stuff from @SiuFay over night: Arsène Wenger says Giroud is a 4-4-2 striker and Podolski will play central. New formation? Endret 27. juli 2012 av Tekk Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ka, hvor mye ble det? Ca en Torres? Rundt det tror jeg. Poenget er bare at nå så er mye av spillerkjøpene faktisk finansiert med pengepremiene våre. Roman har sikkert spyttet inn noe ettersom vi har handlet for 70 millioner pund, men langt fra så mye som tidligere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Er det idag Arsenal skal spille mot City? Ja, klokken 14:00 norsk tid. Stilig, går den på noen av PL-kanalene? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ca 10 millioner mer tror jeg. Eventuelt en Hazard, Oscar, og en Marin. Det kan stemme. United fikk 53 mill, for andre plass i 2010: Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Stilig, går den på noen av PL-kanalene? Den sendes på Canal+ Fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå