TomWhittaker Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Er det ikke noen som skal til Nigeria på noe greier også? Nei, det ble avlyst/utsatt pga noe greier. Husker ikke helt hvorfor. Blir hvertfall ikke noe av denne sommeren Sagna, Podolski, Rosicky og Mertesacker skal fortsatt ein tur nedom Nigeria for å spre litt glede. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Grunnen til at Podolski og Giroud er hjemme er nok for at de skal få slått seg til ro i London og gjøre seg litt kjent i byen sammen med familien sin før sesongen starter. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Dagens Wenger sitat: "We are not at the end of it [transfers]. We will still bring players in." Dette høres jo bra ut. Hadde heller trodd han skulle si det motsatte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Sies at Frimpong får bot av klubben pga Twitter-saken. Stemmer dette er det vel for å slippe mulige represalier fra FA? Uansett skal klubben ha ros for å ta tak i dette selv, hvis så er tilfelle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 "Arsenal confirm sale of Pedro Botelho to Atlético PR. 5 years, 0 appearances, kicked out of 4 loan clubs. A forgettable transfer" Pedro hvem? Aldri hørt om fyren... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Sies at Frimpong får bot av klubben pga Twitter-saken. Stemmer dette er det vel for å slippe mulige represalier fra FA? Uansett skal klubben ha ros for å ta tak i dette selv, hvis så er tilfelle. Utrolig at Tottenham supporteren som haapet at Frimpong skulle brekke baade hendene og beina gaar fri - mens Frimpong faar bot pga at han kalte han 'yid scum' "Arsenal confirm sale of Pedro Botelho to Atlético PR. 5 years, 0 appearances, kicked out of 4 loan clubs. A forgettable transfer" Pedro hvem? Aldri hørt om fyren... Venstreback. Lovende for et par aar tilbake. Synd han aldri fikk arbeidstillatelse. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Helt på sin plass at Frimpong får bot av klubben for sine uttalelser. På tide at han vokser fra slike type ting. Litt mindre aktiv på twitter tror jeg hadde gjort underverker for gutten. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Frimpong er en klovn, og en veldig dårlig en. Å gi etter for slike kommentarer på twitter viser hvor lite profesjonell han er. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Helt på sin plass at Frimpong får bot av klubben for sine uttalelser. På tide at han vokser fra slike type ting. Litt mindre aktiv på twitter tror jeg hadde gjort underverker for gutten. Litt mer tid på banen vil gi litt mindre twitter tid. Gutten har jo mer eller mindre vært skadet i 2 år nå. Men er enig, dette "deeench" tullet, sammen med "musikkarrieren" og andre idiotiske utsagn på twitter må han slutte med. Bruke kreftene på noe fornuftig. Wilshere også, men han har tilsynelatende roet seg i det siste. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Squad numbers: 1 Wojciech Szczesny 2 Abou Diaby 3 Bacary Sagna 4 Per Mertesacker 5 Thomas Vermaelen 6 Laurent Koscielny 7 Tomas Rosicky 8 Mikel Arteta 9 Ju Young Park 10 Robin van Persie 11 Andre Santos 12 Olivier Giroud 14 Theo Walcott 15 Alex Oxlade-Chamberlain 16 Aaron Ramsey 17 Alex Song 18 Sebastien Squillaci 19 Jack Wilshere 20 Johan Djourou 21 Lukasz Fabianski 22 Francis Coquelin 23 Andrey Arshavin 24 Vito Mannone 25 Carl Jenkinson 26 Emmanuel Frimpong 27 Gervinho 28 Kieran Gibbs 29 Marouane Chamakh 31 Ryo 35 Kyle Bartley 52 Nicklas Bendtner TBC Lukas Podolski Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Vedder huet mitt på at Podolski får 9 eller 10. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ligger jo i kortene her at Podolski får 10 når van Persie drar. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Artig med Szczesny som nummer 1 og ordentlig bekreftelse på at Coquelin har fått 22. Ellers er det lite å hente annet enn at Podolski ikke får nummer 10 før van Persie forsvinner. Lurer også på hva slags nummer Cazorla får hvis han blir hentet inn? 13 tenker jeg han får i så fall. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 D @AFCAMDEN: It's been a busy news day & I've saved the best till last. Santi Cazorla to Arsenal is now 'very close'. Expecting finer details soon #AFC Signerer vi virkelig 3 klassespillere med stor k i Cazorla, Poldi og Giroud i et transfervindu? Skjer dette virkelig? Sjukt! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kjipt at vi mister van Persie, men hvis han er den eneste av våre førstelagsspillere som forsvinner så kommer vi meget styrket ut av dette vinduet hvis disse 3 nevnte kommer inn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tenk om Poldi, Giroud og Cazorla er det som skal til for å beholde RvP? Det hadde vært kanon. Jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet om at Robin blir værende enten med eller uten ny kontrakt i boks, selv om det virker lite sannsynlig. Skulle fortsatt ha sett en ny høyreback inn, men om Sagna kommer raskt tilbake og holder seg skadefri, så kommer vi langt med han og Jenkinson denne sesongen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Også trenger vi en ny reservekeeper til høsten også. Fabianski og Almunia stikker vel? Skulle kanskje hatt to, men Martinez kan ta over som tredjekeeper. Selv om jeg mistenker at det blir Mannone. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tenk om Poldi, Giroud og Cazorla er det som skal til for å beholde RvP? Det hadde vært kanon. Jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet om at Robin blir værende enten med eller uten ny kontrakt i boks, selv om det virker lite sannsynlig. Skulle fortsatt ha sett en ny høyreback inn, men om Sagna kommer raskt tilbake og holder seg skadefri, så kommer vi langt med han og Jenkinson denne sesongen. Tror van Persie har brent for mange broer til å bli værende i Arsenal. Muligens han holder seg i klubben til han kan gå gratis neste sesong, men jeg er nesten bombesikker på at han forsvinner nå dessverre. Syntes Jenkinson er for svak. Pdd. så syntes jeg Yennaris er mange hakk foran han. Hadde følt meg langt mer trygg med han som backup for Sagna.. Coquelin foran Jenkinson også for min del.. Også trenger vi en ny reservekeeper til høsten også. Fabianski og Almunia stikker vel? Skulle kanskje hatt to, men Martinez kan ta over som tredjekeeper. Selv om jeg mistenker at det blir Mannone. Enig her. Dog tror jeg ikke at både Fabianski og Mannone forsvinner. Tror det bare er sistnevnte som blir borte. Har ingen anelse om hvem som skal komme inn.. men Stuart Taylor trener visstnok med Arsenal nå etter å ha blitt frigitt fra City. Bedre enn Mannone/Fabianski hvertfall hvis Wenger hadde bestemt seg for å hente han tilbake.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Tror van Persie har brent for mange broer til å bli værende i Arsenal. Muligens han holder seg i klubben til han kan gå gratis neste sesong, men jeg er nesten bombesikker på at han forsvinner nå dessverre. Det sa man om Rooney når agenten hans flørtet med City også. Ikke at det er den samme situasjonen, men for meg så er RvP fortsatt den beste spissen i Arsenal, og inntil han bekreftes til en annen klubb, så ser jeg på han som en Arsenal-spiller som skal spille for oss kommende sesong, selv om jeg innser at sjansen for at han forsvinner i høst er stor hvis klubben ønsker penger tilbake for han. Endret 25. juli 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tror van Persie har brent for mange broer til å bli værende i Arsenal. Muligens han holder seg i klubben til han kan gå gratis neste sesong, men jeg er nesten bombesikker på at han forsvinner nå dessverre. Det sa man om Rooney når agenten hans flørtet med City også. Ikke at det er den samme situasjonen, men for meg så er RvP fortsatt den beste spissen i Arsenal, og inntil han bekreftes til en annen klubb, så ser jeg på han som en Arsenal-spiller som skal spille for oss kommende sesong, selv om jeg innser at sjansen for at han forsvinner i høst er stor hvis klubben ønsker penger tilbake for han. Nå er ikke disse to situasjonene helt like. Van Persie sine anklagelser var fra mannen selv og kapteinen i klubben. Ingen tvil om at van Persie er den beste spissen i klubben vår da han også er vår aller beste spiller, men jeg tviler sterkt på at han blir å finne i Arsenal etter august er over. Er ikke uten grunn til at Podolski fortsatt ikke har fått nummeret sitt f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå