Payung Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 http://www.gettyimages.co.uk/Search/Search.aspx?assettype=image&artist=Stuart+MacFarlane Masse bilder av dagens trening Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hadde vært artig om vP tok en Rooney. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Nye bortedrakten. Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe den. Utrolig stygg imo. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 nei ble ikke helt som jeg forestillte meg. Grei nok, forhåpentligvis så trengs den ikke å brukes så ofte Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg digger den nye bortedrakten! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Helt ok. Fargene til Inter, og deres drakter har jeg alltid likt. (Rent bortsett fra at stripene deres er på langs, da). Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Likte bortedrakten eg. Den er ser hvertfall mye bedre enn den forrige, imo. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Helt ok. Fargene til Inter, og deres drakter har jeg alltid likt. (Rent bortsett fra at stripene deres er på langs, da). Enten er fargene her feil, eller så er de feil hos deg. Det ser da unektelig ut som lilla og svart? Inter har blå og svart. For øvrig helt greie bortedrakter, langt ifra fine, men heller ikke så fryktelig stygge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 De er lilla og svart ja. Inter sine, er som du sier blå og svart. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Nei men det var da fært da ... blå, lilla, samma det vel. Synes blåfargen til Inter har tendert mot lilla en god stund jeg. Poenget mitt er at dyp blått/lilla sammen med sort er fine greier. Litt bredere striper, på langs, så hadde det vært knall. Men egentlig vil jeg helst tilbake til draktene fra gamle dager. 70-tallet. Med gult og blått på bortedrakta. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Dersom jeg hadde vært Arsenal-fan, så hadde den keeperdrakten stått høyt oppe på ønskelisten min! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Vi har visstnok trukket oss fra en eventuell M'Vila-overgang til tross for at alt skal ha vært i boks. Grunnen skal være oppførselen hans både på banen og under forhandlingene. Synd å "miste" en så talentfull spiller, men Wenger vet nok hva han gjør. Dette viser i det minste at vi er på utkikk etter en defensiv midtbanespiller, og at vi har penger å bruke. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Enig i dette. En spiller som Capoue tror jeg kan være både billigere og muligens bedre i det lange løp. Blir spennende å se hvem vi ender opp med å hente, for vi trenger virkelig en midtbanespiller. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Da har vi Fellaini, Bender, Asamoah, Sissoko ... fler? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Diarra x3, den andre Sissoko hvertfall. Så er det vel et par å finne i PL. N'zonzi blant annet. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Jeg tenkte på Moussa Sissoko, som vel er i ... Toulouse, er han ikke? Også Cabaye. Edit: Veldig vanskelig å finne en ny Vieira, ikke sant? City's Yaya er den vi skulle ha hatt. Endret 12. juli 2012 av thomit Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ja, da er andre Sissoko Muhammed som vel er i PSG. Lite sannsynlig med andre ord. For noen sesonger siden var vi jo også linket til en ung franskman. Hmm... Matuidi! For ikke å snakke om Chantome, men disse to er også PSG. Tror Capoue er mest sannsynlig, men Wenger kan jo finne på å finne en fyr fra Indokina som kommer rett inn på førstelaget. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Flere Rennes fans som sier det bare er bullshit og at Rennes sin manager ikke har sagt noe om M'Vila og Arsenal. Hvorfor skulle en manager også gå ut og si noe som dette? Er ikke akkurat smart og det lyder bare som bullshit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå