Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Regner med at du så åpningskampen? Jeg er ikke så veldig begeistret for spissparet Ade/Bendtner. Adebayor er svært ute av form og var alt for forutsigbar i alt han foretok seg i kampen mot WBA, mens Bendtner har vist mye bra i pre-season, men var direkte skuffende i åpningskampen. Dessuten tilfører Adebayor nok av hodestyrke, if you ask me. Knuste jo Fulhamfosvarerne i lufta på Craven Cottage sist sesong ved å score 2 mål. Men på den andre siden bør man være forsiktig med å matche van Persie sånn at han ikke blir skadet igjen, så man skal ikke se bort fra at vi får det spissparet mot Fulham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som jeg mener taler i Bendtners fordel er at han fremdeles bare er 20 år og dermed kan utvikle seg en god del i årene som kommer. Han var ingen suksess i åpningskampen, men jeg mener uansett at han er et bedre valg enn v. Persie som jeg ikke føler har prestert på mangfoldige år.

Lenke til kommentar
Det som jeg mener taler i Bendtners fordel er at han fremdeles bare er 20 år og dermed kan utvikle seg en god del i årene som kommer. Han var ingen suksess i åpningskampen, men jeg mener uansett at han er et bedre valg enn v. Persie som jeg ikke føler har prestert på mangfoldige år.

Jeg er overbevist om at v. Persie klarer å komme tilbake i toppform hvis han får et par kamper uten skadeavbrekk. Men ja, som du sier Bendtner er også meget lovende. Dette kan fort bli hans "defining season". Håper han og Vela får spilt sammen mot svakere motstand som (holdt på å si Derby :p) Stoke og Hull hjemme.

Lenke til kommentar
Noen litt mer seriøse rykter skal ha det til at dere har lagt inn et bud på Silvestre. Hva synes dere Arse-fans om det? Han er jo god - for all del, men ikke helt top notch. Dessuten er han 31 år ...

 

Personlig ønsker jeg ikke en skitten gammel manu-spiller i Arsenal, men har jo en del rutine til å være backup for Clichy.

 

Ja, og dessuten er han 31 som nevnt..

Endret av Adidas99
Lenke til kommentar

Jeg er uenig, Fox, Silvestre er ganske habil forsvarspiller og gir oss rutine. Det jeg stiller spørsmålstegn til er hans skadeproblemer. Hvor lenge siden er det han har vært skadet, United-folk? Er også skuffet hvis han skal stoppe utviklingen til Djourou. Trodde virkelig ikke at denne signeringen var realistisk, så det var merkelig. Lurer på om det var dette kjøpet Wenger hadde i tankene da han snakket om det før Twente-kampen. Håper virkelig ikke det er tilfelle, vi trenger en midtbanemann til.

Lenke til kommentar
Jeg er uenig, Fox, Silvestre er ganske habil forsvarspiller og gir oss rutine. Det jeg stiller spørsmålstegn til er hans skadeproblemer. Hvor lenge siden er det han har vært skadet, United-folk? Er også skuffet hvis han skal stoppe utviklingen til Djourou. Trodde virkelig ikke at denne signeringen var realistisk, så det var merkelig. Lurer på om det var dette kjøpet Wenger hadde i tankene da han snakket om det før Twente-kampen. Håper virkelig ikke det er tilfelle, vi trenger en midtbanemann til.

Skadeproblemene skyldes rene ulykker, ikke slitasje eller gjentagende strekk. Tror dere har gjort et røverkjøp om han kommer i form. Jeg er litt irritert for at vi har solgt han, han kan spille på hele linja bak. I tillegg er han absolutt brukbar offensivt, både på flanken å på hode på dødballer.

Lenke til kommentar

Skal ikke legges skjul på at vi trenger backup og rutinert sådann på venstreback og i midten. Hva hadde skjedd om Silvestre hadde spilt i stedet for Senderos mot pool i CL i fjor? Tviler på at han begått de samme to tabbene som sendte oss på hodet og ræva ut av turneringen. Hvis summen er de ca £1mill som det ryktes så er det et godt kjøp.

 

Håper dog en midtbanespiller til handles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...