Benbjo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Giroud og Pod inn, RVP ut? Kanskje kommer dere styrket ut av det. RVP så ikke bra ut i EM, dog er det ikke lett å skinne når laget ikle fungerer og man har en lang sesong som bærebjelke i beina. Pluss at RvP er/var "main man" i Arsenal. Det er han ikke på landslaget. Usikker på om vi kommer styrket ut av det. Begge skal tilpasse seg en ny liga og være 3 seneste fra den franske ligaen har ikke akkurat klart det med glans (Gervinho, Park og Chamakh). Vi får se. Gleder meg til å se dem i aksjon under pre season. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Er vel mange som spiller "elendig" på landslaget, men presterer betydelig bedre i klubbdrakta. Selv om RvP ikke var topp i EM så vet alle her inne at RvP har et langt langt høyere toppnivå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis RvP forsvinner nå, så har vi ihvertfall gjort det vi kan. RvP ønsket seg forsterkninger, det har han fått. Kunne kanskje med fordel funnet en M’vila-type også, men Wenger skal ha for at han henter spillere. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Spørsmålet er, blir han Robin van Per$ie i deres øyne? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Spørsmålet er, blir han Robin van Per$ie i deres øyne? Spørs helt hva han gjør. Drar han til Anzi, Kina eller lignende ja, men ellers nei. Selv det å dra til City betyr nok mer ambisjoner enn penger. De har vist at de kan vinne trofeer. 2 på 2 år og vil nok challenge i CL denne sesongen også. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Vel, nå har han etterlyst at klubben viser ambisjoner og nå er vel det akkurat det klubben har vist ved å hente inn 2 klassespillere. Så viss han drar nå pga "manglende satsing" så kjøper eg ikke den. Men vi får se. Håper selvfølgelig han blir. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Drar Robin til utlandet ønsker jeg han all lykke og jeg kommer ikke til å ha noe forakt for fyren, men stikker han til en klubb i England blir tinga anderledes. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Skamdeilig å få inn 2 klassespillere i Poldi og Giroud for rundt £22m! Wenger, ass. http://www.youtube.com/watch?v=gm-wK9yZKUI Håper og tror RvP blir i i hvert fall et år til, men skulle han dra håper jeg det blir utlandet. Hadde vært forjævlig om han dro til City eller Chelsea neste sesong. Uansett vil vi med Poldi og Giroud komme styrket ut av det om han drar, i motsetning til forrige sesong da vi ikke erstattet Cesc og Samira. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Velkommen skal du være! Er i tvil hvem som blir bakpå drakta i år. Lenge siden jeg har vært så i tvil. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Tror jeg skal gå for Wilshere. Satser på større suksess denne gangen siden forrige drakta jeg kjøpte var med Nasri, noen år siden det da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Gratulerer med kjekkasen. Dere skal ha kudos for å hente gode spillere til en billig penge. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Velkommen skal du være! Er i tvil hvem som blir bakpå drakta i år. Lenge siden jeg har vært så i tvil. Arteta, mann! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Har vurdert Arteta. Kommer til å vente litt før jeg kjøper drakta. Kanskje Wenger har et par spillerkjøp i sikte. Har akkuratt som Makkaa ikke hatt suksess. (Kjøpte hjemme og bortedrakt med Clichy og Fabregas på for to år siden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Diverse RvP: Agent_ITK @Agent_ITKRVP has left #Arsenal expect announcement shortly. #AFC #Football Veldig spesielt formulert. RvP er under kontrakt og kan jo ikke bare "forlate" klubben. David Ornstein @bbcsport_davidVan Persie to resume talks with Arsenal when back from Caribbean break. He's keen to stay, with or without new contract. Ball in #afc court. David Ornstein @bbcsport_davidTalk of Van Persie to City very premature, but Arsenal yet to discuss new contract with him. It could still go any of three ways #afc #mcfc Det siste må jo være løgn? Altså at klubben ikke har diskutert ny kontrakt. Er det en mulighet at RvP ønsker å bli, men klubben vil selge pga potensiell god verdi? jfr. munnkurven og at RvP er "keen to stay" og "Arsenal yet to discuss new contract with him". Høres merkelig ut. Før dere skyter meg og sier "omg du tror jo på alt, luuuul" og lignende så bringer jeg bare nyhetene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Gi for helvette Robin det han vil ha. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 To nye spisser inn er vel et tegn på at han forsvinner. Selv om det er mulig å bruke Poldi som ving. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Giroud Poldi - RvP - Walcott/Ox Hvis alle blir. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Arteta ... han er vel ikke akkurat noen Xavi eller Pirlo, er han vel? Skulle gjerne hatt en bedre spiller i den posisjonen/rollen, jeg. Jeg forstår ikke helt de som mener han er en av de beste spillerne på laget - i mine øyne holder han ikke helt mål ... han er bare ... ok. Arsenal trenger sårt en spiller i verdensklasse i den dyptliggende playmaker-rollen. En som Arteta kan alternere med, i hvertfall. Endret 27. juni 2012 av thomit Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Arteta ... han er vel ikke akkurat noen Xavi eller Pirlo, er han vel? Skulle gjerne hatt en bedre spiller i den posisjonen/rollen, jeg. Jeg forstår ikke helt de som mener han er en av de beste spillerne på laget - i mine øyne holder han ikke helt mål ... han er bare ... ok. Arsenal trenger sårt en spiller i verdensklasse i den dyptliggende playmaker-rollen. En som Arteta kan alternere med, i hvertfall. Vår helt klart beste spiller bak RvP sist sesong. Vi klarte å vinne en (1, uno) kamp uten ham på banen og det var med hjelp av en ex-tottenham keeper. Sier vel det meste om hvor viktig han er for laget. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Sikkert postet allerede, men poster den her uansett: Hohoh! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå