Jotun Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Blir vel digg det Benbjo. Så kan du begynne å skrike om katastrofesesong allerede etter første runden!! 8 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 U mot Sunderland er ikke katastrofe. Det er forventet. Det jeg mener er at det hadde vært diggere å møte et lag som forventes å havne på andre halvdel av tabellen slik at gutta kan starte sesongen med masse selvtillit. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vi slo dem i begge ligakampene i fjor. De har kun slått oss én gang siden de rykket opp, og det var i 2009. En lett motstander er de absolutt ikke, men på hjemmebane bør vi slå dem. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Benbjo, hjemme mot Sunderland vinner vi. Vi kan gjerne vedde? Lenke til kommentar
Payung Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Arsenals seks første kamper er som følger: Sunderland (H), Stoke (A), Liverpool (A), Southampton (H), Manchester City (A), Chelsea (H) Resten her http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-to-face-sunderland-in-opening-game Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Wow.. relativt tøff start dette Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det er det. Men på en annen side, vi får unna en del vanskelige kamper før CL-kjøret begynner for fullt, og beina begynner å bli trøtte. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tøffere enn sist sesong... Tenker 5-6 poeng på de 6 kampene er realistisk. Noe mer enn det ville vært fantastisk. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Pleeeeeease'a. Skjerp deg, mann. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dette er jo hvorfor man bare må elske Arsenal-delen av forumet, enten så er man alt for negativ eller alt for positiv. 5 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Vurderer å dra den 27 April mot Manchester United. Dro på hjemmekampen mot Chelsea i år og kan ikke si noe annet enn at jeg har tenkt å returnere til Emirates så snart som mulig! Vi er heldige med kampene som spilles i månedskifte desember/januar. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Herlig at hjemme mot Chelsea er den helga jeg flytter over! Ellers, så er det litt irriterende at vi i år også får en nokså hard start. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Er jo ikke så ille dette da. 12 poeng bør vi i hvertfall klare på de første seks. Alt ligger ann til at vi møter styrket til denne sesongen kontra i fjor, så jeg velger å være positiv. Synes også det er positivt at Mai ligger ann til å bli en forholdsvis enkel måned for oss. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 De tre kampene vi spiller i Mai fikk vi totalt 1 poeng med oss i år, så det er ikke det jeg vil kategorisere som lett akkurat. Spesielt siden sannsynligvis Wigan og QPR er i nedrykksstrid da, og Newcastle borte er aldri lett. Spesielt ikke om de fører med seg formen fra i år videre og er med i topp-4 striden. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Tror vi tar 3p mot sunderland og southampton, 1p mot stoke og liverpool og desverre tap mot city og chelsea http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3420078.ece Endret 18. juni 2012 av andre3028 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 De tre kampene vi spiller i Mai fikk vi totalt 1 poeng med oss i år, så det er ikke det jeg vil kategorisere som lett akkurat. Spesielt siden sannsynligvis Wigan og QPR er i nedrykksstrid da, og Newcastle borte er aldri lett. Spesielt ikke om de fører med seg formen fra i år videre og er med i topp-4 striden. Nei nå kommer det ann på hva du sammenligner det med selvsagt, og man kan jo si klisjeen om at ingen kamper er enkle osv også. Men man kan ikke klage på Wigan, QPR og mest sannsynlig et Newcastle som skal jobbe skjorta av seg for å prestere like godt enda en sesong. Sier ikke det er umulig, men ville ikke satt penger på det jeg i hvertfall. Vi er jo mest sannsynlig med i en eller annen strid i toppen og CL plasser også, så det er like sannsynlig vi har noe å spille om som de. Jeg tror vi stiller et sterkere lag totalt sett neste år, selv om RvP exit selvsagt vil kunne påvirke, men å forvente poengtap mot lag i bunnstrid er bare å se det med negative øyne. Vi skal slå de, og gjør det om vi spiller som vi kan. Det forventer jeg vi gjør foran hver kamp, og tar sorgene heller på etterskudd i såfall. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 For all del, det kunne vært mye verre. Men mtp hvordan vi har prestert i Mai måned de siste åra, samt hvordan bunnlag pleier å overprestere så er det ikke akkurat noe jeg roper hurra for. Hadde mye heller tatt 2-3 lag midt på tabellen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 @YoungGunsBlog: If there were any doubt left: Montpellier have confirmed deal with Arsenal for Olivier Giroud. @JamieDalton82 has the quotes. Interessant! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Bra. Men jeg er ganske sikker på at RvP er på vei ut. Ellers tror jeg ikke Wenger hadde kjøpt to nye angripere. Særlig ikke med ox og ryo på vei opp. Nå må vi bare ha en RB og DM! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) feil Endret 19. juni 2012 av makkaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå