invalid_user Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bra start på kampen, men så dabbet det litt av. Men jeg liker det jeg ser av Almunia. På den ene corneren gikk han faktisk ut og plukket ballen, og satte i gang raskt Lehmann-style. Det, samt posisjonering på frispark, var hans svakeste punkt i fjor. La oss håpe han fortsetter slik. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Det var utrolig deilig at Nasri scora, jeg tror han kommer til å gjøre det veldig bra i denne sessongen Håper vi ser samme agresive arsenal i andre omgang som vi så i de første 10 minutene av 1. Endret 16. august 2008 av stizzen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg var pessimistisk da Hleb stakk, men det virker jo som Nasri klarer å erstatte ham helt fint. Han er også veldig flink på close-control, men i motsetning til Hleb er han veldig skuddvillig, noe som er en stor pluss. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 VLC streamen fungerer utmerket med god kvalitet! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ikke overbevisende kamp av oss, men er fornøyd at vi fikk alle poenga. Godt å ikke komme i form for tidlig og håper vi har den egenskapen vi manglet noen kamper ifjor, nemlig å vinne kamper selvom vi spiller dårlig fotball Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kampen i seg selv var ok, men jeg synes vi burde putta et par mål til. Adebayor burde putta alene med green og han burde sentret til Nasri som hadde åpent mål litt ute i 2. omgang. Alt i alt synes jeg det var greit nok av oss. Walcott skuffet, men han er tross alt bare 19 fortsatt. Eboue overrasket stort. Kanskje han har en fremtid sentralt? Men nå var dette mot rimelig dårlig motstand. Hadde vært spennnende å sett hvordan han spilte mot f.eks Aston Villa i den posisjonen. Denilson viser at han kan spille ved siden av Fabregas, men trenger nok litt mer tid tenker jeg meg. Bendtner var til dels skuffende, men han er jo også bare 20, så trenger litt tid til å komme i gang kan jeg tenke meg. Nasri var fantastisk! Jeg synes også Djorjou (Hvordan i svarte svingende skrives det navnet?) spilte bra, han kan bli en god midtstopper en gang i fremtiden. Jeg tror dette laget kan bli fryktinngytende dersom det holder seg skadefritt: Almunia Sagna Gallas Toure Clichy (på stopperplass kan vi også putte inn Djourjou eller Song dersom partnerskadet GAllas/toure ikke fungerer utover sesongen) Nasri Fabregas Denilson Rosicky (Hadde vært spennende å se Vela på venstre faktisk, dersom Rosicky fortsetter å være kjeks. Walcott kan også spille på begge kantene. Håper dog at det blir gjort et innkjøp slik at vi har et alternativ i stedet for Denilson! ) Adebayor RvP (Her har vi faktisk mange alternativer; Bendtner, Vela, Eduardo, Walcott osv) Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Nordtveit på lån til Salamanca ut sesongen. Bra spør du meg, han kommer til å få spille mange kamper mot lag som f.eks. Real Sociedad. det kan være en utmerket erfaring. Dessuten er det å få spille på et førstelag som 18-åring mot ganske bra motstand et stort pluss. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Er nok et godt og gjennomtenkt valg at han blir utlånt, men er jo litt synd da jeg hadde håpet å se en nordmann på banen denne sesongen. Endret 18. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tror det er bra for Nordtveit. Han kommer til å utvikle seg ganske mye i løpet av den sesongen i Salamanca. Stor sjanse for at han kommer til å spille på førstelaget i løpet av 09/10 sesongen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja den som lever får se. Er på ingen måte sikker før jeg ser han i oppstillingen, da det er et trangt nåløye. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vel, Gallas holder vel omtrent 2 sesonger til. Senderos er ikke god nok til annet enn backup. Djourou synes jeg var frisk på lørdag, men har mer å bevise. Så har vi også Song. Arsene har dessuten klokketro på Nordtveit. Tror han slår gjennom om et par sesonger. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Håper han får spilletid da, hva vet vi om hvor gode stoppere Salamanca egentlig har? Fran Mérida ble jo lånt ut til Sociedad i samme divisjon i andre halvdelen av sesongen, men han fikk jo ikke spilt så mange kamper (13 i følge Wikipedia). Ser også ut som Kieran Gibbs drar til Royals på lån, mens Nacer Barazite skal spille for Derby denne sesongen. Også ser jeg at det er ikke blitt nevnt at Justin Hoyte ble solgt til Middlesbrough. Synd at han aldri slo til hos oss. Likte hans innstilling og i tillegg var han Arsenal through & through. Husker ennå målet hans mot Charlton, og ikke minst feiringen. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Synd med Hoyte da, som iRoman sier, han var en Arsenalspiller tvers gjennom. Det hjelper dessverre lite når det skorter på kvaliteten. Likevel synes jeg det er greit han får prøvd seg andre steder; lykke til! Utlånene som skjer nå er flott; greit at spillerne våre får prøvd seg på et "høyere" nivå og kommer tilbake bedre enn de var! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Gaaad, nå er Nasri skadet igjen. Både han og Fabregas er ute mot Fulham, så vi mangler nok mye kreativitet i den kampen. Får tippe en slik lagoppstilling: Almunia Sagna - Gallas - Djouou - Clichy Eboué - Denílson - Ramsey - Walcott Adebayor - van Persie Kan jo også trekke van Persie litt ned i Bergkamp-rollen bak Adebayor for å få litt ekstra kreativitet. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Veldig synd.. Får håpe Wilshere får sjansen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Får håpe på det ja. Han burde i hvert fall få spille hjemmekampen mot Twente syns jeg. Vurderer å kjøpe bortedrakten med hans navn på, men vil også ha Clichy, Cesc, Rosicky og Vela. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vet noen hva prisen for medlemskap i gunners.no er? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) 175. Det tok meg tre sekunder å finne ut, kanskje se litt selv neste gang? Endret 20. august 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 iRoman: Hva tror du om Bendtner inn for v. Persie? Med såpass raske vinger og sidebacker så burde hodestyrke foran mål være et ekstremt potent angrepsvåpen for Arsenal denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå