Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampen i seg selv var ok, men jeg synes vi burde putta et par mål til. Adebayor burde putta alene med green og han burde sentret til Nasri som hadde åpent mål litt ute i 2. omgang.

 

Alt i alt synes jeg det var greit nok av oss. Walcott skuffet, men han er tross alt bare 19 fortsatt. Eboue overrasket stort. Kanskje han har en fremtid sentralt? Men nå var dette mot rimelig dårlig motstand. Hadde vært spennnende å sett hvordan han spilte mot f.eks Aston Villa i den posisjonen. Denilson viser at han kan spille ved siden av Fabregas, men trenger nok litt mer tid tenker jeg meg. Bendtner var til dels skuffende, men han er jo også bare 20, så trenger litt tid til å komme i gang kan jeg tenke meg. Nasri var fantastisk! Jeg synes også Djorjou (Hvordan i svarte svingende skrives det navnet?) spilte bra, han kan bli en god midtstopper en gang i fremtiden.

 

Jeg tror dette laget kan bli fryktinngytende dersom det holder seg skadefritt:

 

Almunia

Sagna Gallas Toure Clichy (på stopperplass kan vi også putte inn Djourjou eller Song dersom partnerskadet GAllas/toure ikke fungerer utover sesongen)

Nasri Fabregas Denilson Rosicky (Hadde vært spennende å se Vela på venstre faktisk, dersom Rosicky fortsetter å være kjeks. Walcott kan også spille på begge kantene. Håper dog at det blir gjort et innkjøp slik at vi har et alternativ i stedet for Denilson! )

Adebayor RvP (Her har vi faktisk mange alternativer; Bendtner, Vela, Eduardo, Walcott osv)

Lenke til kommentar

Håper han får spilletid da, hva vet vi om hvor gode stoppere Salamanca egentlig har? :p Fran Mérida ble jo lånt ut til Sociedad i samme divisjon i andre halvdelen av sesongen, men han fikk jo ikke spilt så mange kamper (13 i følge Wikipedia).

 

Ser også ut som Kieran Gibbs drar til Royals på lån, mens Nacer Barazite skal spille for Derby denne sesongen. Også ser jeg at det er ikke blitt nevnt at Justin Hoyte ble solgt til Middlesbrough. Synd at han aldri slo til hos oss. Likte hans innstilling og i tillegg var han Arsenal through & through. Husker ennå målet hans mot Charlton, og ikke minst feiringen. :)

Lenke til kommentar

Synd med Hoyte da, som iRoman sier, han var en Arsenalspiller tvers gjennom. Det hjelper dessverre lite når det skorter på kvaliteten. Likevel synes jeg det er greit han får prøvd seg andre steder; lykke til!

 

Utlånene som skjer nå er flott; greit at spillerne våre får prøvd seg på et "høyere" nivå og kommer tilbake bedre enn de var! :)

Lenke til kommentar

Gaaad, nå er Nasri skadet igjen. Både han og Fabregas er ute mot Fulham, så vi mangler nok mye kreativitet i den kampen. Får tippe en slik lagoppstilling:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Djouou - Clichy

Eboué - Denílson - Ramsey - Walcott

Adebayor - van Persie

 

Kan jo også trekke van Persie litt ned i Bergkamp-rollen bak Adebayor for å få litt ekstra kreativitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...