invalid_user Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ahhhh. Seriestart i morgen og vår kamp går først. Tipper denne lagoppstillinga: Almunia Sagna ~ Gallas ~ Touré ~ Clichy Eboué ~ Denílson ~ Ramsey ~ Walcott Adebayor ~ van Persie Benk: Fabianski, Djourou, Traoré, Nasri, Wilshere, Vela, Bendtner Er Traoré tilgjengelig btw? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Vet ikke om Traore men tror du ikke Nasri starter? Vet ikke jeg, kanskje du har rett. Ihvertfall, gleder meg til sykt til kampen siden det er tross alt første kampen i PL. HELVETE ikke lenge igjen! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er ikke sikker på om Nasri starter. Tipper klippekort-boué og Walcott starter på vingene. Kanskje Nasri får spilt sentralt med Denílson. Men han var jo skadet nettopp, så spørs om Wenger risikerer å bruke ham fra start. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg håper vi bruker Djourou istedenfor å rushe med Toure. Han er tydeligvis ikke i form, men Djourou storspilte mot Twente Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 I og med at sesongen starter i morgen så tenke jeg å ta en liten titt på terminlisten og se hva vi realistisk sett vil få at poeng hver måned frem til mai. August-2008 Lørdag 16.august: West Bromwich (H) 3poeng Lørdag 23.august: Fulham (B) 3poeng Lørdag 30.august: Newcastle (H) 3 poeng Altså: Vi tar 9/9 mulige poeng. Dette bør være en overkommelig oppgave. Eneste lille spørsmålstegnet må være borte hos Fulham. Vi bør selvsagt klare 3 greie poeng, men borte mot antatt dårligere motstand kan det plutselig gå dårlig. September-2008 Lørdag 13.september: Blackburn (B) 1poeng Lørdag 20.september: Bolton (B) 3 poeng Lørdag 27.september: Hull City (H) 3 poeng 7/9 mulige. Poengtapet kommer enten mot Blackburn eller mot Bolton. Klarer nok ikke begge de borte. Tviler sterkt på at vi taper dog. Den smellen kommer evt mot Blackburn! totalt: 16/18 poeng Oktober-2008 Lørdag 4.oktober: Sunderland (B) 3 poeng Lørdag 18.oktober: Everton (H) 1 poeng Lørdag 25.oktober: West Ham (B) 1 poeng Tue 28.oktober: Tottenham (H) 1 poeng Bare 6/12 mulige. Her må gå gå bedre enn det jeg tipper. Hvis ikke så er vi nok allerede her hektet av. Kan selvsagt få full pott men tviler. 22/30 mulige poeng November-2008 Lørdag 1.november: Stoke (B) 3 poeng Lørdag 8.november: Manchester United (H) 1 poeng Lørdag 15.november: Aston Villa (H) 3 poeng Lørdag 22.november: Manchester City (B) - 1 poeng Lørdag 29.november: Chelsea (B) 0 poeng. 8/15 poeng. Vanskelig måned. Her bør vi egentlig slå Man U og få minst uavgjort borte mot Chelsea for å ha sjans. 30/45 totalt. Desember-2008 Lørdag 6.desember: Wigan (H) 3poeng Lørdag 13.desember: Middlesbrough (B) 1 poeng Lørdag 20.desember: Liverpool (H) 3 poeng Fri 26.desember: Aston Villa (B) 1 poeng Sun 28.desember: Portsmouth (H) 3 poeng 11/15 poeng. Må slå Liverpool hjemme. bør vel egentlig slå Boro og, men se hvordan det gikk sist sesong mot samme lag... 41/60 Januar-2009 Lørdag 10.januar: Bolton (H) 3 poeng Lørdag 17.januar: Hull City (B) 3 poeng Wed 28.januar: Everton (B) 1 poeng Lørdag 31.januar: West Ham (H) 3 poeng 10/12. Grei måned. Eneste vanskelige kampen blir mot Everton borte. Gikk meget bra i fjor, men Everton er et bra lag og finner de formen blir det vanskelig. 51/72 Februar-2009 Lørdag 7.februar: Tottenham (B) 0 poeng Lørdag 21.februar: Sunderland (H) 3 poeng Lørdag 28.februar: Fulham (H) 3 poeng 6/9 poeng. Tottenham her blir vanskelig. De har gjort gode kjøp og vi må sannsynligvis kjempe med dem om 4. plassen i år. 57/81. Mars-2009 Tue 3.mars: West Bromwich (B) 3poeng Lørdag 14.mars: Blackburn (H) 3 poeng Lørdag 21.mars: Newcastle (B) 3 poeng 9/9 - Ikke noe å si på dette i grunn. 66/90 mulige. April-2009 Lørdag 4.april: Manchester City (H) 3 poeng Lørdag 11 .april: Wigan (B) 3 poeng Lørdag 18.april: Liverpool (B) 1 poeng Lørdag 25.april: Middlesbrough (H) 3 poeng 10/12 - Kampen mot Liverpool blir meget spennende. Tror ikke vi klarer mer enn 1 poeng her desverre. City blir og spennende men tror vi slår dem hjemme. 76/102 mulige. Mai-2009 Lørdag 2.mai: Portsmouth (B) 1 poeng Lørdag 9.mai: Chelsea (H) 1 poeng Lørdag 16.mai: Manchester United (B) 1 poeng Sun 24.mai: Stoke (H) 3 poeng 6/12 - Blir en sinnsykt måned. Skal vi ta gull er vi egentlig nødt til å slå både Portsmouth og Chelsea. På Old Trafford er 1 poeng akseptabelt. Tap her kan skille mellom gull og gråstein i grunn. 82/114 poeng. 82 poeng bør vel holde til 4 plass minst. Et poeng mindre enn i fjor altså. Kommer litt an på de andre lagene. I fjor vant vel Man U med 87 poeng. Det er mulig for oss å få det, men da må vi slå storlagene i år og være jevne borte med lag som boro. Hva tror dere? Vil 82 poeng holde helt inn? Jeg tviler personlig, da Chelsea og Man U virker svært sterke. Går Ligaen til helvette bør man konsentrere seg om FA cup og CL i stedet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 82 poeng vil ikke holde til gull det er iallefall sikkert, men dere bør klare å kjempe om gull helt inn til slutten. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vi endte jo med 83 poeng og en tredjeplass forrige sesong, så tror ikke 82 poeng vil holde til gull i år. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå tar vi forhåpentlig mer enn 2 poeng mot Everton i løpet av sesongen. (fryktelig defensiv vi var akkurat mot dette laget i dine prognoser), mens du forutsetter vi tar 6 mot Bolton, som alltid lager problemer for oss. Mitt tips er at vi havner noe nærmere 90 poeng enn hva du tipper. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Det var strengt tatt Sam Allardyce' Bolton som skapte problemer for oss, de er ikke samme laget lenger. Men at vi kun tar 1 poeng mot Tottene må jeg nesten le av. ^^ Endret 16. august 2008 av iRoman Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det var strengt tatt Sam Allardyce' Bolton som skapte problemer for oss, de er ikke samme laget lenger. Men at vi kun tar 1 poeng mot Tottene må jeg nesten le av. ^^ Sant nok, men jeg har tapt så mye penger på Bolton mot Arsenal at det har imprentet seg en viss respekt. Tør ikke å inkaserer poengene før de er i boks. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Manuel Almunia Bacary Sagna William Gallas Johan Djourou Gael Clichy Emmanuel Eboue Denilson Samir Nasri Theo Walcott Nicklas Bendtner Emmanuel Adebayor Substitutes Lukasz Fabianski Kolo Toure Aaron Ramsey Mark Randall Jack Wilshere Carlos Vela Robin Van Persie Omg, Adebayor og Bendtner som spisspar. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Skjønner ikke hva Wenger ser i Eboue, og kunne vel byttet ut den selvgode dansken med R.v.P, men ellers en grei lagoppstilling det der. Burde jo bli 3 forholdsvis enkle poeng i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tottenham er mye sterkere i år enn de har vært på lenge lenge. Tror faktisk vi må kjempe med de om 4 plassen i år. Vi ble regelrett eid av dem i Carling Cup og i fjor var det flaks at vi vant mot dem i ligaen (borte tror jeg det var). Blir 1 eller 2 poeng. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 MAn bruker ikke slike ting når det er snakk om Totenskinka, da er det 6 poeng og total ydmykelse uansett Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Begge ligakampene i fjor var veldig jevnspilte, faktisk hadde vi mer flaks i hjemmeoppgjøret da Robbie Cunt bomma på straffen. Men i bortekampen var Darren Bent så elendig at det ikke skal gå an. Så lenge vi har Adebayor og noenlunde samspilt forsvar mot Tottenham, tar vi dem. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dette var jo en heftig start. Ser ikke kampen, men leser på nett Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Skjønner ikke hva Wenger ser i Eboue, og kunne vel byttet ut den selvgode dansken med R.v.P, men ellers en grei lagoppstilling det der.Burde jo bli 3 forholdsvis enkle poeng i dag. Bendtner kjem til å slå igjennom skikkelig i år. Berre vent, han scorar nok i dag også. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har også tro på dansken. Han viste mye bra på tampen av sesongen i fjor, hvor han hadde et par Bergkamp-pasninger og bra overblikk over spillet. Han fungerte også veldig bra sammen med Vela i pre-season, men han fungerer ikke så godt sammen med Adebayor dessverre. Men Wenger må tørre å bruke ham mer, spesielt når Adebayor har formsvikt. Herlig med Nasri-mål i hjemmedebuten. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Noen som gidder å hoste opp en stream så jeg får sett litt på matchen? Sitter her i verdens nordligste garnison (GP,HJK) og får ikke C+ dritten til å funke Endog det er Arsenal, så er det årets første PL match... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://livetv.ru/en/eventinfo/12332/ hvis du har tvu player er Danish Delight bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå