tc47 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 To kamper. Det vil si i kveld og WBA kampen på lørdag. Toure skal være tilbake til lørdag, siste jeg hørt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nasri skulle vel være klar til i dag? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mancsas her inne er nok litt skapsupportere Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Benbjo, nei, tror ikke det. Nasri "skal" være klar til lørdag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Aha, da blir det en festlig kamp i kveld. Tror faktisk vi taper... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Arsenal har har jo forsatt et ok lag å stille med da. Forsvarfireren kommer sikkert til å bestå av Clichy, Gallas, Johan Djourou & Sagna. Sentralen blir jo spennende da. Enten kan Wenger bruke Emmanuel Eboue, Ramsey eller Denilson. Siden Arsenal ikke har noen andre kanter, blir sannsynligvis Albue og Walcott satt på kanten. Jeg vil si at sentralen er det svakeste punktet... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 blir nok aller mest sannynlig dette: Almunia Sagna Gallas Djourou Clichy Eboue Denilson Ramsey Walcott RvP Adebayor Håper at Vela, Wilshere og Bendtner kommer på etterhvert Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det bare meg som blir veldig irritert over dommerens naivhet?!? Tør ikke å dele ut kort til Twente som spilte litt for rått!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Grattis med CL spill i år da Lenke til kommentar
Teds Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Fikk ikke sett kampen, men godt å vite at vi har to mål i bagasjen foran returmøtet. Regner med det skal gå greit på hjemmebane! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er nok videre nå ja. Ser på ingen måte at Twente skal klare å lage 3 mål på oss uten av vi lager ett Litt overrasket over resultatet. Gjenspeilet ikke kampen i grunn. Kan vel kalles ufortjent. Midtbanen var vel direkte tragisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Broren min som er Arsenal supporter sier at han følte det var nesten surt at Ade scorte der mot slutten. Sa at 0-1 hadde vært bra nok for Arsenal og ikke gi et ufortjent og overdrevet resultat Og at kampen var veldig kjedelig, ja! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Damn it all, reiste mens kampen pågikk, så fikk ikke sett. Kanskje like greit siden det hørtes ut som en lazy afternoon stroll in the park. Er likevel ganske letta, hadde en dårlig magefølelse på grunn av alle skadene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Litt overrasket over resultatet. Gjenspeilet ikke kampen i grunn. Kan vel kalles ufortjent. Midtbanen var vel direkte tragisk. Synes at de var ok, med tanke de har ikke spilt mye i høyt nivå før.. De har vist det potensiale hos dem. 2-0 var ok, mens kampen var ikke akkurat topp. Men tror det er pga dårlig dommer, dommeren lot motstanden å spille som de vil. For mye takling og unødenvendig fysisk kontakt Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det svake punktet var som jeg trodde, sentralen. Ramsey er ikke moden enda, og Denilson var helt på borte, selv om jeg tror begge har et stort potensiale. Hvis Arsenal skal kunne kjempe om medalje, trenger de en Flamini type bak Fabregas snarest. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Syns det er litt tidlig å dømme spillerne. Dette var sesongens første offisielle kamp, klart spillerne er rustne, og med alle skadene vi har forventet vel ingen walkover her? Dette er derimot ganske interessant. Lurer virkelig på hvem denne signeringen er. Tipper det er Gökhan Ïnler det er snakk om. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tull Rexacurz. Denilson var faktisk en av våre bedre. Ramsey var ok, men litt for defensive minded. Kan hende at han fått beskjed om det dog. Da tenker jeg spesielt på pasningene. Problemet var rett og slett at Walcott var for dårlig i 60-70 minutter og Eboue var tragisk som vanlig. Hadde vel et godt innlegg eller noe. Dette beviser rett og slett at Walcott enda er for ung og har mye å lære. Han har indeed potensiale. Eboue bør være backup for Sagna. Punktum! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Eboue bør ikke få lov å spille fotball. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det svake punktet var som jeg trodde, sentralen. Ramsey er ikke moden enda, og Denilson var helt på borte, selv om jeg tror begge har et stort potensiale. Hvis Arsenal skal kunne kjempe om medalje, trenger de en Flamini type bak Fabregas snarest. Tenker du på kampen i går`? Isåfall har vi sett to forskjellige kamper. Denilson var vår beste spiller sammen med Djourou. Enig om at Ramsey er litt umoden enda, men han hadde ingen dårlig dag på jobb igår. Får håpe Wenger signer en spiller til da Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Glemte å nevne en ting: Hvorfor har gunners.no så mange problemer? Er nede igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå