Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal har har jo forsatt et ok lag å stille med da. Forsvarfireren kommer sikkert til å bestå av Clichy, Gallas, Johan Djourou & Sagna. Sentralen blir jo spennende da. Enten kan Wenger bruke Emmanuel Eboue, Ramsey eller Denilson. Siden Arsenal ikke har noen andre kanter, blir sannsynligvis Albue og Walcott satt på kanten.

 

Jeg vil si at sentralen er det svakeste punktet...

Lenke til kommentar
Litt overrasket over resultatet. Gjenspeilet ikke kampen i grunn. Kan vel kalles ufortjent. Midtbanen var vel direkte tragisk.

Synes at de var ok, med tanke de har ikke spilt mye i høyt nivå før.. De har vist det potensiale hos dem. 2-0 var ok, mens kampen var ikke akkurat topp. Men tror det er pga dårlig dommer, dommeren lot motstanden å spille som de vil. For mye takling og unødenvendig fysisk kontakt

Lenke til kommentar

Tull Rexacurz. Denilson var faktisk en av våre bedre. Ramsey var ok, men litt for defensive minded. Kan hende at han fått beskjed om det dog. Da tenker jeg spesielt på pasningene.

 

Problemet var rett og slett at Walcott var for dårlig i 60-70 minutter og Eboue var tragisk som vanlig. Hadde vel et godt innlegg eller noe. Dette beviser rett og slett at Walcott enda er for ung og har mye å lære. Han har indeed potensiale. Eboue bør være backup for Sagna. Punktum!

Lenke til kommentar
Det svake punktet var som jeg trodde, sentralen. Ramsey er ikke moden enda, og Denilson var helt på borte, selv om jeg tror begge har et stort potensiale.

 

Hvis Arsenal skal kunne kjempe om medalje, trenger de en Flamini type bak Fabregas snarest.

Tenker du på kampen i går`?

Isåfall har vi sett to forskjellige kamper.

Denilson var vår beste spiller sammen med Djourou.

Enig om at Ramsey er litt umoden enda, men han hadde ingen dårlig dag på jobb igår.

 

 

Får håpe Wenger signer en spiller til da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...