Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes Nasri har spilt litt lite i pre-season. Skulle gjerne sett denne kampen for å følge med på de massive talentene Arsenal har (på benken også, som sannsynligvis vil få spille). Wilshere og Gibbs har imponert meg. Også er det jo Vela som jeg visste ville imponere.

 

Nasri er småskadet. Trente ikke ferdig i går. Derfor er han ikke med, ellers så hadde han sikkert spilt. Har hørt at Arsenal stiller med fullt lag i Amsterdam turneringen mot Ajax i første kamp på fredag kveld. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Har hørt at Arsenal stiller med fullt lag i Amsterdam turneringen mot Ajax i første kamp på fredag kveld. Vi får se :)

 

"Arsenal enjoyed a bright start with a fairly youthful side. Wenger presumably rested members of the established first team so that they are fresh for the Amsterdam Tournament this weekend, the players who started today will no doubt, play a part in the club's Carling Cup campaign." -Goal.com

 

 

Stillinga ble 1-2 til Arsenal som stilte med følgene spillere:

Arsenal: Fabianski (Mannone), J Hoyte (Rui Fonte), Djourou (Bartley), G Hoyte (Frimpong), Gibbs, Lansbury (Nordveit), Ramsey (Emmanuel Thomas), Randall, Wilshere (Watt), Walcott (Barazite), Vela (Simpson).

 

Merk at Nordveit spilte :)

Lenke til kommentar
Hva mener du? Om man får røde kort i TRENINGSKAMPER så skal man få suspensjoner i PL?

 

Noe av det dummeste jeg har hørt.

Jepp, helt enig :)

 

Men gjett hvilket lag som fikk røde kort i samme turnering for 2år siden, men da fikk suspensjon i Premier League? Oh yeah, Fa's "kjæledegge". Å gjett enda en gang hvilket lag som fikk rødt kort året før det igjen, men ingen suspensjon? Jo, en gjeng scousere. Ikke at det var noe galt i at Liverpool ikke fikk noe.

Lenke til kommentar
Hva mener du? Om man får røde kort i TRENINGSKAMPER så skal man få suspensjoner i PL?

 

Noe av det dummeste jeg har hørt.

Jepp, helt enig :)

 

Men gjett hvilket lag som fikk røde kort i samme turnering for 2år siden, men da fikk suspensjon i Premier League? Oh yeah, Fa's "kjæledegge". Å gjett enda en gang hvilket lag som fikk rødt kort året før det igjen, men ingen suspensjon? Jo, en gjeng scousere. Ikke at det var noe galt i at Liverpool ikke fikk noe.

Hah, ja det er ganske logisk siden Liverpool ikke har vært med i den turneringen siden 2003. ;)

Lenke til kommentar
Hva mener du? Om man får røde kort i TRENINGSKAMPER så skal man få suspensjoner i PL?

 

Noe av det dummeste jeg har hørt.

Jepp, helt enig :)

 

Men gjett hvilket lag som fikk røde kort i samme turnering for 2år siden, men da fikk suspensjon i Premier League? Oh yeah, Fa's "kjæledegge". Å gjett enda en gang hvilket lag som fikk rødt kort året før det igjen, men ingen suspensjon? Jo, en gjeng scousere. Ikke at det var noe galt i at Liverpool ikke fikk noe.

Hah, ja det er ganske logisk siden Liverpool ikke har vært med i den turneringen siden 2003. ;)

Ja skulle vært skutt og hengt ved dagry, jeg bommet med to år :) Poenget står fortsatt, jeg vil se hva FA gjør om Arsenal (evt annen Engelsk klubb) pådrar seg røde i vennskapsturneringer i år.

Lenke til kommentar
Ser lyst ut foran Twente matchen...

 

Cesc Fabregas (hamstring), Samir Nasri (kne), Kolo Toure (hofte), Philippe Senderos (hamstring), Tomas Rosicky (lår), Eduardo da Silva (ankel), Abou Diaby (lår), Amaury Bischoff (lyske) & Alex Song (Olympiske Leker med Kamerun)

 

Mener du med det innlegget å si at vi får problemer med twente grunnet de skadene??

Svært mange av de du nevner har jo ikke spilt siden før forrige sesong ble avsluttet, og ser man bort fra Cesch er det jo ikke så annerledes enn hvordan situasjonen har vært i treningskampene.

Arsenal bør forholdsvis enkelt ekspedere Twente ut av kvalifiseringen, selv med en litt skadeskutt tropp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...