Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Håper vi starter med det laget som avslutta kampen mot WBA. Likte Chamakh sitt innhopp faktisk. Han var svært positiv i den rollen og kanskje det er noe å prøve mot WBA.

Szczesny

Coquelin - Koscielny - Vermaelen - Santos

Chamberlain - Song - Rosicky - Gervinho

v. Persie - Chamakh

Funker nok det. Valgte Santos fremfor Gibbs som jeg syntes var svak mot Norwich. Hadde vi hatt Mertesacker tilgjengelig så ville også han vært å finne i midtforsvaret fremfor Mertesacker.

Hadde dog likt å se dette laget:

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Santos

Song - Coquelin

Chamberlain - Rosicky - Gervinho

v. Persie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Syns drakten var helt ok. Vil gjerne se den med lange armer. Er også spent på hvordan bortedrakten blir.

Lenke til kommentar

Tror ikke van Persie forsvinner, og om han gjør det, håper jeg han blir solgt tidlig i transfervinduet slik at Arsenal får hentet en god erstatter. Selv om van Persie er sinnsykt god er heller ikke han uerstattelig, og han vil nok bli solgt for en god slump med penger isåfall, så får man ihvertfall håpe at Wenger er villig til å bruke litt penger og ikke bare hente inn et nytt talent.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som likte det de så av Gervinho i andre omgang av kampen på lørdag? Måten han løp rundt forsvaret til andremålet var fantastisk.

Er ikke bare deg. Gervinho tok seg opp på tampen av førsteomgangen og i andreomgang så var han veldig veldig god. Bare synd at han ikke fikk 2 målgivende som han burde hatt (Gibbs og Ramsey. Jeg ser på dere!).

Gervinho har flere dimensjoner i spillet sitt enn Walcott, men hvordan han gikk fra å være en temmelig god avslutter i Ligue 1 til å være en elendig avslutter i Premier League er litt skremmende. Han må virkelig jobbe beinhardt for å komme seg opp på det nivået igjen. Og når han gjør det så vil han bli fantastisk god.

Lenke til kommentar

Har vel med rollen hans i laget å gjøre. Virker som at alle har fått beskjed om at de skal sentre til RvP hvis mulig og ikke skyte selv. Det er mange som kvier seg for å avslutte. Gerv og Ramsey blant annet.

Det har nok med selvtillit å gjøre, for jeg har vanskelig for å se for meg at klubben ber spillere om å ikke prøve selv om de har muligheten.

Gervinho gjør mye bra, og mye mindre bra. Han er pdd. ikke god nok for laget han spiller på, men han er beste alternativet man har og jeg tror han har et nivå til han ikke har vist alt for ofte enda.

Personlig synes jeg ofte han bremser opp for mye og bruker for mye berøringer før evt. innlegg og dermed ofte bremser angrepene, og har vel ikke blitt overbevist han har en stor fremtid i klubben enda.

Men at han har noe som kan blomstre og bli utrolig bra er jeg ikke i tvil om, men om han får det til hos oss gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...